DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/10642

Название: Підвищення зносостійкості циліндрів автомобільних двигунів при відновленні
Другие названия: Increasing the wear resistance of car engine cylinders during restoration
Авторы: Левківський, О. О.
Levkivsky, O.
Ключевые слова: двигун
engine
циліндр
cylinder
зносостійкість
wear resistance
довговічність
durability
електротрибохімічний процес
electrotribochemical process
Дата публикации: 2020
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Левківський О. О. Підвищення зносостійкості циліндрів автомобільних двигунів при відновленні : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. машиновикористання та сервісу технологічних систем ; наук. кер. Борак К. В. – Житомир, 2020. – 38 с.
Аннотация: В магістерській роботі встановлено, що величина зносу гільз циліндрів дизельних двигунів, випробуваних на композиційному маслі з реалізацію електротрибохімічного процесу, у 1,5 рази менше, ніж на базовому, а інтенсивність зношування верхніх компресійних кілець у 1,4 рази менший. При цьому момент механічних втрат знизився на 14,3 %. Середнє напрацювання відремонтованих дизельних двигунів на базовому маслі М-10Г2 склало 2510 мото-год, а на композиційному маслі з електротрибохімічним процесом – 3240 мото-год. Зміщення в напрямку більшого напрацювання графіків диференціальної й інтегральної функцій розподілу міжремонтного ресурсу двигунів, обкатаних за запропонованою технологією, свідчать про суттєве підвищення довговічності двигуна. Середній міжремонтний ресурс двигуна, розрахований за математичною моделлю прогнозування довговічності, становить 3780 мото-год, а за експлуатаційними випробуваннями – 3240 мото-год.
In the master's thesis it was found that the wear of the cylinder liners of diesel engines tested on composite oil with the implementation of electrotribochemical process is 1,5 times less than on the base, and the wear intensity of the upper compression rings is 1,4 times less. At the same time, the moment of mechanical losses decreased by 14,3%. The average operating time of the repaired diesel engines on base oil М-10Г2 was 2510 moto-hours, and on composite oil with electrotribochemical process – 3240 moto-hours. The shifts in the direction of greater development of the graphs of the differential and integral functions of the distribution of the service life of engines running on the proposed technology indicate a significant increase in engine life. The average service life of the engine, calculated according to the mathematical model of durability forecasting, is 3780 moto-hours, and according to operational tests – 3240 moto-hours.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10642
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Levkivskyi_ОО_KR_208_2020.pdf714,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет