DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/10647

Название: Розробка енергоефективної системи живлення біопаливом дизельного двигуна
Другие названия: Development of an energy-efficient biofuel supply system for a diesel engine
Авторы: Домінський, В. О.
Dominsky, V.
Ключевые слова: дизельний двигун
diesel engine
дизельне біопаливо
diesel biofuel
викиди
emissions
парникові гази
greenhouse gases
газоаналізатор
gas analyzer
Дата публикации: 2020
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Домінський В. О. Розробка енергоефективної системи живлення біопаливом дизельного двигуна : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. механіки та інженерії агроекосистем ; наук. кер. Кухарець С. М. – Житомир, 2020. – 26 с.
Аннотация: В роботі було досліджено вплив виду палива (дизельне паливо та дизельне біопаливо на основі ріпакової олії) на викиди шкідливих речовин та парникових газів дизельним двигуном. Для дослідження було обрано двигун типу комонрей марки Renault dci K9K. Під час експериментальних досліджень виявилося, що викиди, пов'язані з ефективністю згоряння палива (а саме CO і CH), більші при використанні дизельного біопалива. Це пояснюється головним чином фізико-хімічними властивостями палива. В'язкість та хімічні сполуки палива впливають на ефективність розпилення та час, необхідний для завершення процесу горіння. Тому дизельне біопаливо з цієї точки зору трохи гірше. З іншого боку, викиди таких шкідливих газів, як NO і CO2, нижчі при використанні дизельного біопалива. На оксиди азоту впливає температура горіння палива в циліндрах двигуна, таким чином дизельне біопаливо, що має меншу температуру горіння, виробляє менше NOX. Викиди двооксиду карбону для біопалива вважаються нульовими, тобто вони не сприяють збільшенню концентрації СО2 в атмосфері.
The influence of fuel type (diesel fuel and diesel biofuel based on rapeseed oil) on emissions of harmful substances and greenhouse gases by diesel engine was investigated. A Renault dci K9K comonne engine was selected for the study. Experimental studies have shown that emissions associated with fuel combustion efficiency (namely CO and CH) are higher when using diesel biofuels. This is mainly due to the physicochemical properties of the fuel. The viscosity and chemical compounds of the fuel affect the spray efficiency and the time required to complete the combustion process. Therefore, diesel biofuel from this point of view is slightly worse. On the other hand, emissions of harmful gases such as NO and CO2 are lower when using diesel biofuels. Nitrogen oxides are affected by the combustion temperature of the fuel in the engine cylinders, so diesel biofuel, which has a lower combustion temperature, produces less NOX. Emissions of carbon dioxide for biofuels are considered zero, ie they do not increase the concentration of CO2 in the atmosphere.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10647
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Dominskiy_VO_KR_208_2020.pdf583,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет