DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/10788

Название: Підвищення зносостійкості підшипникових вузлів ходової частини трактора
Другие названия: Increase of wear resistance of bearing knots of a running gear of a tractor
Авторы: Мандра, В. В.
Mandra, V.
Ключевые слова: зносостійкість
wear resistance
нітрогартування
nitrogardening
підшипниковий вузол
bearing unit
ходова частини трактора
tractor chassis
Дата публикации: 2020
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Мандра В. В. Підвищення зносостійкості підшипникових вузлів ходової частини трактора : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. машиновикористання та сервісу технологічних систем ; наук. кер. Борак К. В. – Житомир, 2020. – 39 с.
Аннотация: В магістерській роботі встановлено, технологія нітрогартування, з попереднім іонним оксіазотуванням, забезпечує зниження градієнта твердості по товщині композиції «покриття-основа» за рахунок розпаду -фази і дифузії азоту в глибину та підвищення твердості. Триботехнічні характеристики і хімічний та фазовий склад покриттів мають визначальне значення та інтенсивність їх зношування при терті ковзання. Порівняльні дослідження зносостійкості зразків з різними покриттями показали, що найменш інтенсивно зношуються і володіють найвищою довговічністю дослідні зразки. Інтенсивність зношування цих зразків є в 2,2 рази меншою, а довговічність майже в 2 рази перевищує довговічність гартованих зразків із сталі ШХ15, виготовлених за традиційною технологією. Для максимального збільшення довговічності конструкційних елементів при терті кочення з проковзуванням, рекомендується нанесення дифузійного покриття максимально допустимої товщини з мікротвердістю поверхні 7600-7800 МПа без крихких фаз на поверхні та мінімальним градієнтом твердості по товщині композиції «покриття-основа».
In the master's thesis it is established that the technology of nitrogardening with preliminary ionic oxiazotization provides a decrease in the hardness gradient in the thickness of the composition «coating-base» due to the decay of the -phase and diffusion of nitrogen into depth and increase hardness. Tribotechnical characteristics and chemical and phase composition of coatings are crucial for the intensity of their wear during sliding friction. Comparative studies of the wear resistance of samples with different coatings showed that the less intensive wear and have the highest durability of the test samples. The wear intensity of these samples is 2.2 times lower, and the durability is almost 2 times higher than the durability of hardened samples of steel SHX15, made by traditional technology. To maximize the durability of structural elements when sliding friction, in particular, rolling bearings, it is recommended to apply diffusion coatings of maximum thickness with microhardness of the surface 7600-7800 MPa without brittle phases on the surface and a minimum hardness gradient on the thickness of the coating-base composition.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10788
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Mandra_VV_KR_208_2020.pdf1,28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет