Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/10897
|
Название: | Публічне адміністрування освітніх послуг в умовах суспільних трансформацій |
Другие названия: | Public administration of educational services in the conditions of social transformations |
Авторы: | Ревунець, Г. А. Revunets, H. |
Ключевые слова: | публічне управління public management публічне адміністрування public administration освіта education освітня послуга educational service інтелектуальний потенціал intellectual potential дистанційна освіта distance education децентралізація decentralization |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Ревунець Г. А. Публічне адміністрування освітніх послуг в умовах суспільних трансформацій : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Якобчук В. П. – Житомир, 2020. – 49 с. |
Аннотация: | Роботу присвячено комплексному та всебічному дослідженню сфери освіти як об’єкта публічного адміністрування та правового регулювання. Проаналізовано ключові аспекти фінансування різних рівнів освіти в Україні та особливості надання освітніх послуг у сільській місцевості в умовах децентралізації, досліджено чинники формування та показники інтелектуального потенціалу.
Вивчено зарубіжний досвід реформування сфери освіти та особливості впровадження дистанційної форми здобуття освіти. Сформульовані рекомендації та пропозиції щодо вдосконалення освітнього законодавства з метою підвищення якості надання освітніх послуг. The work is devoted to a comprehensive and comprehensive study of education as an object of public administration and legal regulation. The key aspects of financing of different levels of education in Ukraine and features of providing educational services in rural areas in the conditions of decentralization are analyzed, the factors of formation and indicators of intellectual potential are investigated.
The foreign experience of reforming the sphere of education and the peculiarities of the introduction of the distance form of education have been studied. Recommendations and proposals for improving educational legislation in order to improve the quality of educational services are formulated. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10897 |
Располагается в коллекциях: | 281 – Публічне управління та адміністрування
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|