DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/11497

Название: Формування маркетингової стратегії розвитку суб’єктів підприємництва
Другие названия: Formation of marketing strategy for the development of business entities
Авторы: Дравінек, І. А.
Dravinek, I.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
стратегічне планування
strategic planning
методичні підходи
methodological approaches
бізнес-план
business plan
проект
project
економіко-математичне моделювання
economic and mathematical modeling
Дата публикации: 2020
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Дравінек І. А. Формування маркетингової стратегії розвитку суб’єктів підприємництва : кваліфікаційна робота : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Поліський нац. ун-т, каф. інновац. підприємництва та інвест. діяльності ; наук. кер. Левківська Л. М. – Житомир, 2020. – 39 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні основи маркетингової стратегії розвитку підприємства, економічний зміст стратегії підприємства та її завдання, етапи розробки маркетингової стратегії підприємства в умовах інноваційного розвитку. На основі проведеного аналізу діяльності інноваційного підприємства та оцінки його ринкової позиції були визначені напрями формування та реалізації маркетингової стратегії ІП «Євроголд Індестріз» шляхом розробки та обґрунтування моделі формування комунікаційної політики підприємства, а також впровадження інноваційних технологій. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці моделі формування комунікаційної політики підприємства в системі міжнародного маркетингу.
In the qualification work the theoretical bases of marketing strategy of development of the enterprise, economic content of the enterprise strategy and its tasks, stages of development of marketing strategy of the enterprise in the conditions of innovative development are substantiated. Based on the analysis of the innovative enterprise activity and assessment of its market position, the directions of formation and implementation of the marketing strategy of Eurogold Industries were determined by developing and substantiating the model of communication policy of the enterprise, as well as the introduction of innovative technologies. The practical significance of the results is to develop a model of the communication policy of the company in the system of international marketing.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11497
Располагается в коллекциях:076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Dravinek_IA_KR_076_2020.pdf554,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет