Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
122 – Комп'ютерні науки >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/11882
|
Название: | Інформаційна система контролю якості надання послуг КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради |
Другие названия: | Information system of quality control of providing services of KP «Zelenbud» of Zhytomyr city council |
Авторы: | Верболоз, А. П. Verboloz, A. |
Ключевые слова: | система відгуків feedback system інформаційна система information system контроль якості quality control сервіс service |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Верболоз А. П. Інформаційна система контролю якості надання послуг КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради : кваліфікаційна робота : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Поліський нац. ун-т, каф. комп'ют. технологій і моделювання систем ; наук. кер. Ковбасюк С. В. – Житомир, 2021. – 25 с. |
Аннотация: | В кваліфікаційній роботі викладено етапи побудови та інтеграції інформаційної системи контролю якості надання послуг КП «Зеленбуд»
Житомирської міської ради. Аналіз галузі надання послуг комунальними підприємствами показав, що наявність інформаційних систем контролю якості з можливостями створення
відгуків та звітів про виконання задач значно підвищує ефективність роботи подібних підприємств та створює можливість зворотного зв’язку з населенням для підвищення якості надавання послуг. У ході виконання роботи було розроблено та інтегровано інформаційну
систему контролю якості надання послуг КП «Зеленбуд» Житомирської міської
ради з використанням інноваційних підходів та залучення додаткових сервісів.
Реалізовано функціонал додавання анонімних відгуків про якість наданих
послуг, публікації звітів про проекти, представлення статистики загальної
кількості та виконаних задач, публікації задач за категоріями. Проект реалізовано у повній мірі та представлено для публічного використання. The qualification work outlines the stages of construction and integration of the
information system of quality control of services provided by KP "Zelenbud" of
Zhytomyr City Council.
Analysis of the service sector by utilities has shown that the availability of
quality control information systems with the ability to generate feedback and reports
on the implementation of tasks significantly increases the efficiency of such enterprises
and creates feedback with the public to improve the quality of services.
In the course of the work, an information system for quality control of services
provided by KP "Zelenbud" of Zhytomyr City Council was developed and integrated
using innovative approaches and involvement of additional services. The functionality
of adding anonymous feedback on the quality of services provided, publishing project
reports, presenting statistics on the total number and completed tasks, publishing tasks
by category has been implemented. The project has been fully implemented and
presented for public use. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11882 |
Располагается в коллекциях: | 122 – Комп'ютерні науки
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|