DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
071 – Облік і оподаткування >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12152

Название: Облік та аналіз витрат на маркетингові послуги підприємства
Другие названия: Accounting and analysis of costs for marketing services of the enterprise
Авторы: Василенко, І. В.
Vasilenko, I.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
marketing activities
маркетингові послуги
marketing services
витрати
costs
бухгалтерський облік
accounting
документування
documentation
управлінська звітність
management reporting
аналітичні дослідження
analytical research
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Василенко І. В. Облік та аналіз витрат на маркетингові послуги підприємства : кваліфікаційна робота : спец. 071 «Облік і оподаткування» / Поліський нац. ун-т, каф. бух. обліку, оподаткування та аудиту ; наук. кер. Мороз Ю. Ю. – Житомир, 2021. – 52 с.
Аннотация: Вивчено економічний зміст маркетингових послуг підприємства та витрат, які виникають в процесі їх надання Обґрунтовано класифікацію витрат на маркетингові послуги для цілей обліку та аналізу. Охарактеризовано ринок маркетингових послуг та дистрибуції в Україні. Встановлено завдання та роль системи обліку й аналізу витрат на маркетингові послуги підприємства. Розглянуто організацію обліку господарських операцій, які виникають в процесі здійснення маркетингової діяльності та надання маркетингових послуг. Описано систему організаційних та первинних документів як підставу для фіксування інформації про витрати на проведення маркетингових послуг. Розглянуто підходи до відображення витрат на маркетингові послуги на рахунках бухгалтерського обліку. Доведено необхідність трансформації наявної практики обліку таких витрат на рахунку 93. Обґрунтовано необхідність узагальнення інформації про витрати на маркетингові послуги в управлінській звітності, розглянуто її види та етапність складання. Розглянуто підходи до аналізу маркетингової діяльності підприємства та витрат на маркетингові послуги. Запропоновану здійснювати таких аналіз шляхом створення аналітичної робочої групи.
The economic content of marketing services of the enterprise and the costs that arise in the process of their provision are studied The classification of costs for marketing services for accounting and analysis. The market of marketing services and distribution in Ukraine is characterized. The tasks and role of the system of accounting and analysis of costs for marketing services of the enterprise are established. The organization of accounting of business transactions that arise in the process of marketing activities and the provision of marketing services is considered. The system of organizational and primary documents is described as a basis for recording information on the costs of marketing services. Approaches to the reflection of the costs of marketing services in the accounts of accounting are considered.The necessity of transformation of the existing practice of accounting for such expenses on account 93 is proved. Approaches to the analysis of marketing activity of the enterprise and expenses for marketing services are considered. It is proposed to carry out such analysis by creating an analytical working group.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12152
Располагается в коллекциях:071 – Облік і оподаткування

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vasylenko_IV_KR_O_071_2021.pdf1,93 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет