DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12185

Название: Ділова репутація державного службовця як інститут влади: управлінський аспект
Другие названия: Business reputation of civil servants as an institution of government: management aspect
Авторы: Сахневич, В. М.
Sakhnevych, V.
Ключевые слова: публічне управління
public administration
інститут влади
institution of power
державний службовець
civil servant
репутація
reputation
ділова репутація
business reputation
імідж
image
морально-етичні якості державного службовця
moral and ethical qualities of a civil servant
довіра
trust
корупційні ризики
corruption risks
відповідальність
responsibility
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Сахневич В. М. Ділова репутація державного службовця як інститут влади: управлінський аспект : кваліфікаційна робота : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Захаріна О. В. – Житомир, 2021. – 32 с.
Аннотация: Визначені основні підходи до дефініцій «державний службовець» та «ділова репутація державного службовця». Розкриті структурні елементи та функціональні закономірності ділової репутації державного службовця як інституту влади. Ідентифіковано та обґрунтовано основні проблеми у формуванні ділової репутації державних службовців в Україні. У процесі історичного аналізу розкриті теоретичні та концептуальні передумови формування ділової репутації державних службовців, що існують у зарубіжній та вітчизняній науці. Досліджено вітчизняний та зарубіжний досвід розвитку ділової репутації державних службовців та визначені чинники формування довіри громадськості до державних інституцій. Обґрунтовані основні напрями інституціонального розвитку та модернізації ділової репутації державних службовців в сучасній Україні.
The main approaches to the definitions of «civil servant» and «business reputation of a civil servant» are identified. The structural elements and functional regularities of the business reputation of a civil servant as an institution of power are revealed. The main problems in the formation of the business reputation of civil servants in Ukraine have been identified and substantiated. In the process of historical analysis, the theoretical and conceptual prerequisites for the formation of the business reputation of civil servants that exist in foreign and domestic science are revealed. Domestic and foreign experience in the development of business reputation of civil servants is studied and the factors of forming public confidence in state institutions are determined. Substantiation of the main directions of institutional development and modernization of business reputation of civil servants in modern Ukraine.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12185
Располагается в коллекциях:281 – Публічне управління та адміністрування

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Sakhnevych_VM_KR_281_2021.pdf896,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет