DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12372

Название: Державна політика забезпечення якості надання високоспеціалізованої кардіологічної медичної допомоги
Другие названия: The policy of providing high quality cardiac medical care
Авторы: Тарасенко, Ю. М.
Tarasenko, Yu.
Ключевые слова: якісна медична допомога
quality medical care
індикатори якості медичної допомоги
indicators of medical care quality
високоспеціалізована кардіологічна медична допомога
highly specialized cardiac medical care
бюджетні програми
budget programs
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Тарасенко Ю. М. Державна політика забезпечення якості надання високоспеціалізованої кардіологічної медичної допомоги : кваліфікаційна робота : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Симоненко Л. І. – Житомир, 2021. – 38 с.
Аннотация: Досліджено теоретичні основи державної політики забезпечення якості надання медичної допомоги. Встановлено, що основними акцентами якості медичної допомоги є своєчасність, доступність та повне задоволення потреб пацієнта. Визначено, що формування та реалізації бюджетних програм у сфері охорони здоров’я є дієвим інструментом державної політики. Проведено оцінку бюджетних програм Міністерства охорони здоров’я України, що реалізовуються у поточному (2021 р.) році. Встановлено, що основними причинами зниження якості надання високоспеціалізованої кардіологічної допомоги є недостатня мотивація медичних працівників та брак інформації. Встановлено, що набір методів контролю якості медичної допомоги є типовим для основних галузей охорони здоров’я. Проте, ключовим для сфери елементів покращення якості надання кардіологічної високоспеціалізованої медичної допомоги є отримання зворотного зв’язку від пацієнтів. Побудовано Сustomer Journey Map для візуалізації клієнтського досвіду отримання високоспеціалізованої кардіологічної медичної допомоги та визначення основних етапів взаємодії пацієнта із медичними працівниками.
The theoretical bases of the state policy of quality assurance of medical care are investigated. It is established that the main accents of the quality of medical care are timeliness, accessibility and full satisfaction of the patient's needs. It is determined that the formation and implementation of budget programs in the field of health care is an effective tool of public policy. An assessment of the budget programs of the Ministry of Health of Ukraine implemented in the current (2021) year. It is established that the main reasons for the decline in the quality of highly specialized cardiac care are insufficient motivation of health professionals and lack of information. The set of methods of quality control of medical care is found to be typical for the main branches of health care. However, the key to improving the quality of highly specialized cardiac care is to receive feedback from patients. The Custom Journey Map was built to visualize the client's experience in obtaining highly specialized cardiac care and to determine the main stages of the patient's interaction with healthcare professionals.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12372
Располагается в коллекциях:281 – Публічне управління та адміністрування

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Tarasenko_YuM_KR_281_2021.pdf840,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет