DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12374

Название: Державний брендинг та національні інтереси: управлінський аспект
Другие названия: State branding and national interests: management aspect
Авторы: Походенко, В. М.
Pokhodenko, V.
Ключевые слова: державний брендинг
state branding
бренд території
brand of territory
імідж країни
image of state
брендингові платформи
brand platforms
логотипи
logotypes
слогани
slogans
популяризація країни
popularization of the country
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Походенко В. М. Державний брендинг та національні інтереси: управлінський аспект : кваліфікаційна робота : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Захаріна О. В. – Житомир, 2021. – 38 с.
Аннотация: Досліджено сутність та проблематику державного брендингу. Обґрунтовано необхідність використання брендингу для популяризації держави у світі. Визначено переваги використання брендингу державою. Проаналізовано стан формування бренду України. Виявлено детермінанти формування позитивного бренду України. Доведено на прикладі брендингу зарубіжних країн, що від правильно побудованого бренду залежить конкурентоспроможність держави, приплив інвестиційного капіталу, позиція держави на світовій арені. Визначено роль публічної влади у розробці та просуванні бренду держави.
This paper deals with the idea and issues of national branding. It enumerates the advantages for the State to have such brands. According to the research, the national branding enhancing the reputation of the State in international relations. Much attention is given to analysis of creation and promotion of Ukrainian national branding. It also shows the importance of public authority in developing and promotion of national branding. It has been found that the positive national branding strongly influences the competitiveness of the State, number of foreign investments and the place of the State on the world scene.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12374
Располагается в коллекциях:281 – Публічне управління та адміністрування

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Pokhodenko_VM_KR_281_2021.pdf1,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет