Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12374
|
Название: | Державний брендинг та національні інтереси: управлінський аспект |
Другие названия: | State branding and national interests: management aspect |
Авторы: | Походенко, В. М. Pokhodenko, V. |
Ключевые слова: | державний брендинг state branding бренд території brand of territory імідж країни image of state брендингові платформи brand platforms логотипи logotypes слогани slogans популяризація країни popularization of the country |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Походенко В. М. Державний брендинг та національні інтереси: управлінський аспект : кваліфікаційна робота : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Захаріна О. В. – Житомир, 2021. – 38 с. |
Аннотация: | Досліджено сутність та проблематику державного брендингу. Обґрунтовано необхідність використання брендингу для популяризації держави у світі. Визначено переваги використання брендингу державою. Проаналізовано стан формування бренду України. Виявлено детермінанти формування позитивного бренду України.
Доведено на прикладі брендингу зарубіжних країн, що від правильно побудованого бренду залежить конкурентоспроможність держави, приплив інвестиційного капіталу, позиція держави на світовій арені. Визначено роль публічної влади у розробці та просуванні бренду держави. This paper deals with the idea and issues of national branding. It enumerates the advantages for the State to have such brands. According to the research, the national branding enhancing the reputation of the State in international relations. Much attention is given to analysis of creation and promotion of Ukrainian national branding.
It also shows the importance of public authority in developing and promotion of national branding. It has been found that the positive national branding strongly influences the competitiveness of the State, number of foreign investments and the place of the State on the world scene. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12374 |
Располагается в коллекциях: | 281 – Публічне управління та адміністрування
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|