DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
051 – Економіка >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12463

Название: Формування конкурентної стратегії ФОП «Європідлога» м. Житомир
Другие названия: Formation of competitive strategy of FOP «Eurofloor» Zhytomyr
Авторы: Андрійчук, М. А.
Andriychuk, М.
Ключевые слова: конкуренція
сompetition
конкурентоспроможність продукції і підприємства
competitiveness of products and enterprises
конкурентна стратегія
competitive strategy
портфель товарної продукції
product portfolio
підприємець
entrepreneur
бізнес
business
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Андрійчук М. А. Формування конкурентної стратегії ФОП «Європідлога» м. Житомир : кваліфікаційна робота : спец. 051 «Економіка» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки і підприємництва ; наук. кер. Ткачук В. І. – Житомир, 2021. – 37 с.
Аннотация: У дослідженні з’ясовано, що сутність конкурентної стратегії слід розглядати як науково-практичний план дій підприємства, орієнтований на досягнення його стратегічних цілей і стійких конкурентних переваг, який постійно перебуває в процесі моніторингу та, у разі, виникнення потреби вдосконалюється, з метою швидкого реагування на зміни у зовнішньому нестійкому середовищі. Встановлено, що рівень розвитку стратегічного потенціалу ФОП «Європідлога» є конкурентоспроможним і уможливлює своєчасно реалізувати управлінські рішення щодо формування ефективної конкурентної стратегії бізнесу. Обгрунтовано, що доцільною стане інноваційно-вичікувальна стратегія, яка є різновидом інноваційної стратегії. Вона є адаптованішою для менших за розміром компаній.
The study found that the essence of competitive strategy should be considered as a scientific and practical action plan aimed at achieving its strategic goals and sustainable competitive advantages, which is constantly monitored and, if necessary, improved, in order to respond quickly. on changes in the external unstable environment. It is established that the level of development of strategic potential of FOP «Eurofloor» is competitive and allows timely implementation of management decisions on the formation of an effective competitive business strategy. It is substantiated that an innovation-waiting strategy, which is a kind of innovation strategy, will be expedient. It is more adapted for smaller companies.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12463
Располагается в коллекциях:051 – Економіка

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Andriychuk_MA_KR_E_2021.pdf734,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет