Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12531
|
Название: | Дослідження робочих процесів дизельного двигуна при роботі на суміші дизельного та біодизельного палива |
Другие названия: | Research of diesel engine operating processes when working on a mixture of diesel and biodiesel fuel |
Авторы: | Нечипоренко, О. В. Nechiporenko, O. |
Ключевые слова: | дизельне паливо diesel fuel біодизель biodiesel дизельний двигун diesel engine паливна суміш fuel mixture |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Нечипоренко О. В. Дослідження робочих процесів дизельного двигуна при роботі на суміші дизельного та біодизельного палива : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. механіки та інженерії агроекосистем ; наук. кер. Цивенкова Н. М. – Житомир, 2021. –39 с. |
Аннотация: | В роботі здійснено аналіз фізико-хімічних властивостей паливних сумішей з вмістом дизельного пального та біодизеля. Досліджено, що в’язкість такого палива зменшується при його нагріванні. Представлено математичну модель та проведено експериментальні дослідження з впливу температури паливної суміші та потужності, яку розвиває дизельний двигун, на витрати суміші двигуном. Математична модель має високий ступінь відповідності експериментальним даним. Дослідженнями встановлено, що основною перевагою використання палив з вмістом біодизеля є зменшення шкідливих викидів з відпрацьованими газами ДВЗ. Отже, при роботі двигуна на суміші з 70% ДП та 30% БДП вміст оксидів азоту зменшився на 15…20%, окису вуглецю – на 10…15%, а сажі – на 30…35%. The analysis of physical and chemical properties of fuel mixtures on the base of diesel and biodiesel fuels is carried out in the work. It has been studied that the viscosity of such fuel decreases when it is heated. The mathematical model and experimental researches on influence of temperature of fuel mixture and power developed by the diesel engine on expenses of fuel by engine are presented. The mathematical model has a high degree of compliance with experimental data. Studies have shown that the main advantage of using fuels containing biodiesel is the reduction of harmful emissions from the exhaust gases of the internal combustion engine. Thus, when the engine was running on a mixture of 70% diesel and 30% biodiesel, the content of nitrogen oxides decreased by 15… 20%, carbon monoxide - by 10… 15%, and soot - by 30… 35%. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12531 |
Располагается в коллекциях: | 208 – Агроінженерія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|