DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12551

Название: Обґрунтування конструктивних особливостей системи опалення кабін сільськогосподарських тракторів з двигунами повітряного охолодження
Другие названия: Substantiation of design features of the heating system of cabins of agricultural tractors with air-cooled engines
Авторы: Бондар, А. В.
Bondar, А.
Ключевые слова: трактор
tractor
кабіна
cabin
опалення
fired
мікроклімат
microclimate
теплоносій
heat
система
system
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Бондар А. В. Обґрунтування конструктивних особливостей системи опалення кабін сільськогосподарських тракторів з двигунами повітряного охолодження : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. процесів, машин і обладнання в агроінженерії ; наук. кер. Грабар І. Г. – Житомир, 2021. – 35 с.
Аннотация: В магістерській роботі розроблена система опалення з використанням теплоти відпрацьованих газів двигуна, що включає нагрівач і радіатор нових конструкцій з більш раціональним розміщенням останнього, ніж в серійному ВТ-400, а також пристрій, що забезпечує рециркуляцію повітря кабіни і модернізований насос. При цьому найбільший ефект від системи опалення забезпечується, якщо виконуються такі умови: площа теплосприймаючої поверхні нагрівача повинна знаходитися в межах 0,10-0,25 м2, а теплопродуктивність обігрівача – 1500-3000 Вт; швидкість обдування радіатора повітрям, що істотно впливає на теплопродуктивність і температурний рівень повітря в кабіні, повинна бути не менше 1,5 м/с, а кількість його в інтервалі 0,05-0,12 м3/с; продуктивність насоса в межах 0,03-0,06 кг/с не впливає на температурний рівень повітря в кабіні, проте для попередження закипання теплоносія необхідно, щоб це значення було не менше 0,04 кг/с; площа радіатора має бути в межах 1,8-2,2 м2, причому переважно розміщення його в стельовій частині з верхньою роздачею теплого повітря; маса теплоносія в системі опалення мати в межах 13-15 кг. Результати експериментальних досліджень показали, що у кабіні трактора, обладнаного вдосконаленою системою опалення, параметри мікроклімату відповідають санітарним нормам, передбаченим ДСТУ.
In the master's robot, a system has been broken up with the heating of the heat generated by the engine gases, including the heating and the radiator of new designs with more rational changes in the remaining, less than 400 At the same time, the greatest effect of the system is scorched, if you think about it: the area of the heat-absorbing surface of the heating unit is responsible for 0.10-0.25 m2, and the heat output of the heating unit is 1500-3000 W; The airflow rate of the radiator is, by and large, injected into the heat efficiency and temperature level in the cabin, the fault is not less than 1.5 m/s, and the number of it is in the interval 0.05-0.12 m3/s; the productivity of the pump in the boundaries of 0.03-0.06 kg/s does not flow into the temperature level of the drink in the cabin, a protector for increasing the boiling point of heat is necessary, but the value is not less than 0.04 kg/s; the area of the radiator is in the boundaries of 1.8-2.2 m2, moreover, it is necessary to place it in the bed part with the upper distribution of warm food; mass of heat in the systems of scorching mothers in the boundaries of 13-15 kg. The results of experimental studies have shown that in the tractor cab, equipped with a thoroughly scorched system, the parameters of the microclimate correspond to the sanitary standards passed by DSTU.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12551
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Bondar_AV_KR_208_2021.pdf1,98 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет