DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12564

Название: Обґрунтування процесу діагностики гальмівних систем автомобілів на стендах з біговими барабанами
Другие названия: Substantiation of the process of running-in of internal combustion engines on mobile stands with rollers
Авторы: Семеній, Р. Д.
Semenii, R.
Ключевые слова: стенд
testing workbench
діагностика
diagnostics
біговий барабан
rolling roads
транспортний засіб
vehicle
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Семеній Р. Д. Обґрунтування процесу діагностики гальмівних систем автомобілів на стендах з біговими барабанами : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. механіки та інженерії агроекосистем ; наук. кер. Цивенкова Н. М. – Житомир, 2021. – 37 с.
Аннотация: Виконано аналіз конструкцій та напрямків використання стендів з біговими барабанами. Представлено алгоритм діагностування транспортного засобу на силовому стенді та математичну модель процесу гальмування транспортного засобу на стенді. Представлено конструкцію стенду та виконано експериментальні дослідження. Систематизовано та пораховано похибки вимірювання силових параметрів, які мають місце під час діагностування транспортного засобу. Відхилення теоретичних та експериментальних даних не перевищує 3%. Отримані результати можна застосовувати при моделюванні процесу гальмування транспортного засобу на стенді з біговими барабанами.
The analysis of constructions and directions of testing workbenches with rolling roads using is executed. An algorithm for diagnosing a vehicle on a power testing workbench and a mathematical model of the process of vehicle braking on testing workbench with rolling roads are presented. The design of the testing workbench is presented and experimental researches are carried out. The errors of measuring the power parameters that occur during the diagnosis of the vehicle are systematized and calculated. The deviation of theoretical and experimental data does not exceed 3%. Therefore, the obtained results can be used for modelling the braking process of the vehicle on a testing workbench with rolling roads.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12564
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Semenii_RD_KR_208_2021.pdf791,48 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет