DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12587

Название: Відновлення та поверхневе зміцнення стальних деталей сільськогосподарських машин
Другие названия: Restoration and surface strengthening of steel parts of agricultural machinery
Авторы: Дембіцький, Н. В.
Dembitsky, N.
Ключевые слова: електролітичні покриття
electrolytic coatings
легуючі елементи
alloying elements
зносостійкість
wear resistance
ресурс
resource
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Дембіцький Н. В. Відновлення та поверхневе зміцнення стальних деталей сільськогосподарських машин : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. машиновикористання та сервісу технологічних систем ; наук. кер. Куликівський В. Л. – Житомир, 2021. – 34 с.
Аннотация: В магістерській роботі показано можливість вирішення проблеми підвищення довговічності деталей, відновлених електролітичними покриттями, шляхом використання не чистого заліза, а електролітичних сплавів на основі заліза, легованих хромом, молібденом, вольфрамом або титаном. Легування залізних осаджень позитивно впливає підвищення зносостійкості (в 2,1…2,4 разу вище, ніж зносостійкість чистого електролітичного заліза). Електролітичні сплави мають підвищену зносостійкість і по відношенню до загартованої сталі 45 (в 1,3 рази). При граничному терті на поверхнях, що труться, утворюються окисні плівки, які є об'єктами руйнування при терті. Легуючі елементи, присутні в електролітичних сплавах, входять до складу цих плівок, збільшуючи їхню міцність, і, таким чином, підвищують зносостійкість. Леговані покриття мають підвищену зносостійкість та в умовах сухого тертя. Використання легованих електролітичних покриттів замість традиційного залізнення дозволить значно підвищити довговічність відновлених деталей (збільшити їх післяремонтні ресурси) та підняти рентабельність ремонтного виробництва. Це дозволить вирішити важливе народногосподарське завдання – імпортозмащення дорогих запчастин та підвищення ефективності реновації вітчизняної та зарубіжної техніки.
The master's thesis shows the possibility of solving the problem of increasing the durability of parts restored by electrolytic coatings by using not pure iron, but electrolytic alloys based on iron alloyed with chromium, molybdenum, tungsten or titanium. Doping of iron deposits has a positive effect on increasing wear resistance (2.1… 2.4 times higher than the wear resistance of pure electrolytic iron). Electrolytic alloys have increased wear resistance and in relation to hardened steel 45 (1.3 times). During the boundary friction, oxidizing films are formed on the friction surfaces, which are objects of destruction during friction. Alloying elements present in electrolytic alloys are part of these films, increasing their strength, and thus increase wear resistance. Alloy coatings have increased wear resistance and in conditions of dry friction. The use of alloyed electrolytic coatings instead of traditional iron will significantly increase the durability of restored parts (increase their post-repair resources) and increase the profitability of repair production. This will solve an important economic task - import and lubrication of expensive spare parts and increase the efficiency of renovation of domestic and foreign equipment.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12587
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Dembitsky_ NV_KR_208_2021.pdf1,3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет