Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12808
|
Название: | Підвищення довговічності та несучої здатності зубчастих передач конструктивними методами |
Другие названия: | Improving the durability and bearing capacity of gears by constructive methods |
Авторы: | Ткачук, О. Б. Tkachuk, O. |
Ключевые слова: | зубчаста передача gear transmission довговічність несуча здатність durability bearing capacity підшипники bearings колесо wheel вінець crown |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Ткачук О. Б. Підвищення довговічності та несучої здатності зубчастих передач конструктивними методами : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Ярош Я. Д. – Житомир, 2022. – 47 с. |
Аннотация: | Для поліпшення характеру розподілу напружень у зубах та ободах коліс за наявності перекосів у зачепленні і підвищення довговічності та несучої здатності можна рекомендувати наступне: поздовжнє коригування зубів; застосування коліс з більш тонкими ободами і діафрагмою та оптимальним відносним розташуванням зубчастого вінця, діафрагми та маточини; застосування коліс зі змінною по довжині контактних ліній жорсткістю зубів; застосування самовстановлювальних (на сферичному підшипнику) проміжних коліс у передачах з прямозубими проміжними колесами; розточування отворів під підшипники в корпусах з навмисним перекосом; застосування коліс із пластичних мас.
Для зменшення небезпеки самовимкнення передач, що перемикаються осьовим переміщенням коліс або муфт, їх зубці іноді виконують із взаємним осьовим перекриттям, що забезпечує можливість утворення на них заплічників у процесі експлуатації. Однак для високонапружених швидкохідних зубчастих передач воно небажане. To improve the nature of the distribution of stresses in the teeth and rims of the wheels in the presence of distortions in the gear and increase the durability and bearing capacity, we can recommend the following: longitudinal adjustment of the teeth; the use of wheels with thinner rims and diaphragm and the optimal relative position of the ring gear, diaphragm and hub; the use of wheels with variable along the length of the contact lines stiffness of the teeth; application of self-adjusting (on a spherical bearing) intermediate wheels in gears with straight-toothed intermediate wheels; boring of bearings in bearings with intentional skew; application of wheels from plastic masses.
To reduce the risk of self-disengagement of gears that are shifted by axial movement of wheels or clutches, their teeth are sometimes made with a mutual axial overlap, which allows the formation of backpacks on them during operation. However, it is undesirable for high-voltage high-speed gears. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12808 |
Располагается в коллекциях: | 208 – Агроінженерія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|