DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13248

Название: Бренд-менеджмент у сфері промо-продукції: світовий досвід і перспективи розвитку в Україні
Другие названия: Brand management in the field of promotional products: global experience and prospects for development in Ukraine
Авторы: Гурінович, К. І.
Hurinovych, K.
Ключевые слова: брендинг
branding
бренд-менеджмент
brand management
глобальний бізнес
global business
ефективність
efficiency
маркетингова кампанія
marketing campaign
стратегія
strategy
промо-продукція
promotional products
Дата публикации: 2022
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Гурінович К. І. Бренд-менеджмент у сфері промо-продукції: світовий досвід і перспективи розвитку в Україні : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Зінчук Т. О. – Житомир, 2022. – 43 с.
Аннотация: В умовах стрімкого розвитку бізнесу, посилення конкуренції та обмеженості ресурсі все гостріше постає питання досягнення конкурентних переваг в бізнесі. Сучасним методом досягнення конкурентних переваг є бренд-менеджмент та впровадження стратегії просування бренду, що дозволяє виокремити свою компанію серед інших учасників ринку. В науковій роботі розглянуто сучасний стан сфери управління брендом, основні тенденції та напрями розвитку брендингу. Поміж того, важливим питанням постає обґрунтування і поглиблення категоріального та понятійного апарату бренд-менеджменту та розробка напрямів впровадження розширення можливостей використання брендингу. Особливу увагу приділено розгляду системи бренд-менеджменту в українських умовах. Для змістовного дослідження були використані інструменти системного аналізу та проведений аналіз глобальних та українських ринкових тенденцій. Як результат, визначено основні фактори, які впливають на стратегію формування бренду, напрями покращення системи управління брендом, на стратегічне та тактичне планування в бренд-менеджменті, визначені основні проблеми та способи їх подолання бізнесом та державою.
In the conditions of rapid business development, increased competition and limited resources, the question of achieving competitive advantages in business is becoming increasingly acute. A modern method of achieving competitive advantages is brand management and the implementation of a brand promotion strategy, which allows you to distinguish your company from other market participants. The current state of the field of brand management, the main trends and directions of branding development are considered in the scientific work. In addition, an important issue is the substantiation and deepening of the categorical and conceptual apparatus of brand management and the development of ways of implementing the expansion of the possibilities of using branding. Special attention was paid to consideration of the brand management system in Ukrainian conditions. System analysis tools were used for meaningful research and global and Ukrainian market trends were analyzed. As a result, the main factors influencing the strategy of brand formation, ways to improve the brand management system, strategic and tactical planning in brand management were determined, the main problems and ways to overcome them by business and the state were determined.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/13248
Располагается в коллекциях:073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Hurinovych_KI_KR_073_2022.pdf645,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет