DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13253

Название: Управління маркетинговою товарною політикою фірми на зарубіжних ринках
Другие названия: Management of the company's marketing commodity policy in foreign markets
Авторы: Райковський, Ю. В.
Raikovskyi, Y.
Ключевые слова: маркетинг
marketing
товарна політика
commodity policy
зарубіжні ринки
foreign markets
управління маркетинговою товарною політикою
management of marketing commodity policy
Дата публикации: 2022
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Райковський Ю. В. Управління маркетинговою товарною політикою фірми на зарубіжних ринках : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Усюк Т. В. – Житомир, 2022. – 35 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі комплексно досліджено сучасний стан управління маркетинговою товарною політикою ДП «Баранівське лісомисливське господарство» на зарубіжних ринках. Розкрито сутність маркетингової товарної політики та управління нею. Надано загальну характеристику діяльності досліджуваного суб’єкта господарювання та проаналізовано ефективність здійснюваної підприємством товарної політики. Обґрунтувано пропозиції щодо поліпшення управління маркетинговою товарною політикою досліджуваного суб’єкта господарювання на зарубіжних ринках.
In the qualification work, the current state of management of the marketing and product policy of the State Enterprise «Baranivske lisomyslyvske hospodarstvo» in foreign markets is comprehensively researched. The essence of marketing product policy and its management is revealed. A general description of the business entity under study is given and the effectiveness of the product policy implemented by the enterprise is analyzed. Proposals for improving the management of the marketing product policy of the studied business entity in foreign markets were substantiated.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/13253
Располагается в коллекциях:073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Raikovskyi_YV_KR_073_2022.pdf901,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет