DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13438

Название: Психологічний портрет щасливої людини
Другие названия: Psychological portrait of a happy person
Авторы: Осадчук, С. В.
Osadchuk, S.
Ключевые слова: психологічне здоров’я
psychological health
благополуччя
well-being
дорослий вік
adulthood
щастя
happiness
особистість
personality
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Осадчук С. В. Психологічний портрет щасливої людини : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Литвинчук А. І. – Житомир, 2023. – 75 с.
Аннотация: Впродовж теоретичного аналізу визначено, що щастя – це набутий, довготривалий психологічний стан особистості, який є стабільно позитивним, адекватно прийнятним, стійким до непередбачуваних та існуючих негативних обставин, інтегрований у стан життя та є визначаючою основою (фундаментом) способу життя людини. Визначено, що історично сформована та фізіологічно обумовлена здатність мозку негативно реагувати на більшість стимулів зберігає свою актуальність і, як правило, є неконтрольованою і домінуючою Показано організацію емпіричного дослідження психологічного портрету щасливої людини, обґрунтовано підбір методів релевантних меті і завданням та кількісно і якісно проаналізовані отримані результати дослідження. Подано аналіз психологічних заходів щодо розвитку почуття щастя особистості. Результати дослідження можуть бути використані психологами при роботі із тематикою особистісного зростання. Проаналізовано, що впровадження навчання позитивному мисленню –за рахунок розробки навчальної програми, зокрема на рівні загальноосвітньої школи. Взявши за основу досвід зарубіжних колег запропоновано ввести в школах, «уроки щастя», основною метою яких розвиток умінь психологічної самодопомоги та підтримки власного психологічного здоров’я.
During the theoretical analysis, it was determined that happiness is an acquired, long-term psychological state of an individual, which is stably positive, adequately acceptable, resistant to unforeseen and existing negative circumstances, integrated into the state of life and is the determining basis (foundation) of a person's lifestyle. It was determined that the historically formed and physiologically determined ability of the brain to react negatively to most stimuli remains relevant and, as a rule, is uncontrolled and dominant The organization of an empirical study of the psychological portrait of a happy person is shown, the selection of methods relevant to the goal and task is substantiated, and the obtained research results are quantitatively and qualitatively analyzed. An analysis of psychological measures for the development of a sense of personal happiness is presented. The results of the study can be used by psychologists when working with the topic of personal growth. It has been analyzed that the introduction of teaching positive thinking is due to the development of a curriculum, in particular at the level of a secondary school. Taking the experience of foreign colleagues as a basis, it is proposed to introduce "happiness lessons" in schools, the main purpose of which is the development of psychological self-help skills and maintaining one's own psychological health.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/13438
Располагается в коллекциях:053 – Психологія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Osadchuk_SV_KR_053_2023_2.pdf1,88 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет