|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13438
|
Название: | Психологічний портрет щасливої людини |
Другие названия: | Psychological portrait of a happy person |
Авторы: | Осадчук, С. В. Osadchuk, S. |
Ключевые слова: | психологічне здоров’я psychological health благополуччя well-being дорослий вік adulthood щастя happiness особистість personality |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Осадчук С. В. Психологічний портрет щасливої людини : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Литвинчук А. І. – Житомир, 2023. – 75 с. |
Аннотация: | Впродовж теоретичного аналізу визначено, що щастя – це набутий,
довготривалий психологічний стан особистості, який є стабільно позитивним,
адекватно прийнятним, стійким до непередбачуваних та існуючих негативних
обставин, інтегрований у стан життя та є визначаючою основою (фундаментом)
способу життя людини.
Визначено, що історично сформована та фізіологічно обумовлена
здатність мозку негативно реагувати на більшість стимулів зберігає свою
актуальність і, як правило, є неконтрольованою і домінуючою
Показано організацію емпіричного дослідження психологічного портрету
щасливої людини, обґрунтовано підбір методів релевантних меті і завданням та
кількісно і якісно проаналізовані отримані результати дослідження. Подано
аналіз психологічних заходів щодо розвитку почуття щастя особистості.
Результати дослідження можуть бути використані психологами при роботі із
тематикою особистісного зростання.
Проаналізовано, що впровадження навчання позитивному мисленню –за
рахунок розробки навчальної програми, зокрема на рівні загальноосвітньої
школи. Взявши за основу досвід зарубіжних колег запропоновано ввести в
школах, «уроки щастя», основною метою яких розвиток умінь психологічної
самодопомоги та підтримки власного психологічного здоров’я. During the theoretical analysis, it was determined that happiness is an acquired,
long-term psychological state of an individual, which is stably positive, adequately
acceptable, resistant to unforeseen and existing negative circumstances, integrated into
the state of life and is the determining basis (foundation) of a person's lifestyle.
It was determined that the historically formed and physiologically determined
ability of the brain to react negatively to most stimuli remains relevant and, as a rule,
is uncontrolled and dominant
The organization of an empirical study of the psychological portrait of a happy
person is shown, the selection of methods relevant to the goal and task is substantiated,
and the obtained research results are quantitatively and qualitatively analyzed. An
analysis of psychological measures for the development of a sense of personal
happiness is presented. The results of the study can be used by psychologists when
working with the topic of personal growth.
It has been analyzed that the introduction of teaching positive thinking is due to
the development of a curriculum, in particular at the level of a secondary school.
Taking the experience of foreign colleagues as a basis, it is proposed to introduce
"happiness lessons" in schools, the main purpose of which is the development of
psychological self-help skills and maintaining one's own psychological health. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/13438 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|