DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13559

Название: Формування та імплементація стратегії розвитку торгівельних компаній
Другие названия: Formation and implementation of the development strategy of trading companies
Авторы: Бедрачук, І. С.
Bedrachuk, I.
Ключевые слова: стратегія зростання
growth strategy
розвиток
development
механізм
mechanism
стратегічні альтернативи
strategic alternatives
методичний інструментарій
methodical tools
Дата публикации: 2022
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Бедрачук І. С. Формування та імплементація стратегії розвитку торгівельних компаній : кваліфікаційна робота : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Скидан О. В. – Житомир, 2022. – 41 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі вивчено теоретичні, методичні та практичні аспекти обґрунтування та впровадження стратегії розвитку вітчизняних підприємств сфери торгівлі. Досліджено та уточнено сутність стратегії розвитку та особливості обґрунтування імплементації стратегії розвитку торгівельних компаній. Охарактеризовано сучасний рівень функціонування та оцінено стратегічні зони господарювання ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет». Обґрунтовано впровадження інноваційної стратегії зростання, зокрема, у сфері обігу (реалізація товару), маркетингу, фінансів, персоналу та інновацій.
In the qualification work, the theoretical, methodical and practical aspects of the justification and implementation of the development strategy of domestic enterprises in the field of trade were studied. The essence of the development strategy and the specifics of the justification for the implementation of the development strategy of trading companies have been studied and clarified. The modern level of functioning was characterized and the strategic management zones of Auchan Ukraine Hypermarket LLC were evaluated. The implementation of an innovative growth strategy is substantiated, in particular, in the sphere of circulation (sale of goods), marketing, finance, personnel and innovation.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/13559
Располагается в коллекциях:076 – Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Bedrachuk_IS_KR_076_2022.pdf572,08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет