|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Права, публічного управління та національної безпеки >
Кафедра економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13689
|
Название: | Класичні та інноваційні підходи в системі безперервного професійного навчання публічного службовця |
Другие названия: | Classical and innovative approaches in the system of continuous professional training of a public employee |
Авторы: | Кравець, І. В. Kravets, І. Якобчук, В. П. Yakobchuk, V. Симоненко, Л. І. Symonenko, L. |
Ключевые слова: | система професійного навчання публічних службовців system of professional training of civil servants підвищення кваліфікації державних службовців advanced training of civil servants безперервна система навчання публічних службовців continuous system of training of civil servants |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Громадська організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління»; громадська організація «Асоціація науковців України» |
Библиографическое описание: | Кравець І. В. Класичні та інноваційні підходи в системі безперервного професійного навчання публічного службовця / І. В. Кравець, В. П. Якобчук, Л. І. Симоненко // Наукові перспективи. – 2021. – № 2(8). – С. 137–148. |
Аннотация: | В результаті дослідження було здійснено аналіз літературних джерел та нормативно-правового забезпечення, в результаті якого розкрито сутність класичних та інноваційних підходів в системі безперервного професійного навчання публічного службовця. Так, в класичних підходах до навчання державних кадрів приділяється значна увага формуванню нових знань та навичок у сфері збільшення державного доходу, функціонуванні суспільних систем на основі централізованої ієрархічної моделі державного управління без проявів політичної активності службовців. Інноваційні підходи на відміну від класичних роблять значний акцент на здобуття нових знань та навичок в сфері державного управління на засадах демократії, децентралізації та відкритості влади, електронному урядуванні. Встановлено, що розвиток системи професійного навчання публічного службовця тісно пов'язаний із трансформацією суспільства в контексті зміни моделей публічного управління та типу соціально-економічних систем. Проаналізовано історичні та соціально-політичні аспекти становлення сучасної системи професійного навчання публічного службовця. Визначено принципи оновленої системи професійного навчання публічного службовця, серед яких основними є інноваційність, можливість прикладного застосування, відкритість, цілеспрямованість та географічна наближеність надання освітніх послуг до місця проживання публічного службовця. Визначено складові інституційної структури та національної мережі закладів системи професійного навчання публічних службовців. Досліджено питання якості та результати навчання студентів за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» на базі Поліського національного університету (ЖНАЕУ). Перспективою дослідження є подальше удосконалення системи професійного навчання публічного службовця в контексті відповідності сучасним соціально-політичним та економічним викликам є посилення уваги на засвоєння публічними службовцями нових знань навичок в сфері електронного врядування, комунікаційних технологій влади та суспільства та протидії корупції. As a result of the research, an analysis of literature sources and regulatory support was carried out, as a result of which the essence of classical and innovative approaches in the system of continuous professional training of a public servant was revealed. Thus, in the classical approaches to the training of public personnel, considerable attention is paid to the formation of new knowledge and skills in increasing public income, the functioning of social systems based on a centralized hierarchical model of public administration without political activity of employees. Innovative approaches, in contrast to the classical ones, place a significant emphasis on acquiring new knowledge and skills in the field of public administration on the basis of democracy, decentralization and openness of power, e-government. It is established that the development of the system of professional training of public servants is closely related to the transformation of society in the context of changing models of public administration and the type of socio-economic systems. The historical and socio-political aspects of the formation of a modern system of professional training of public servants are analyzed. The principles of the renewed system of professional training of a civil servant are determined, among which the main ones are innovation, applicability, openness, purposefulness and geographical proximity of educational services to the place of residence of a civil servant. The components of the institutional structure and the national network of institutions of the system of professional training of public servants are determined. The issues of quality and results of students' study in the specialty «Public Administration» on the basis of Polissia National University (ZNAEU) are studied. The prospect of the study is to further improve the system of professional training of civil servants in the context of modern socio-political and economic challenges. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13689 |
ISSN: | 2708-7530 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|