DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра економіки, підприємництва та туризму >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14527

Название: Особливості розвитку агротуристичного продукту Житомирського регіону (на прикладі агросадиби «Поліська хата»)
Другие названия: Features of the development of agrotourist product of the Zhitomir world (on the example of agriculture house «Polessky dom»)
Авторы: Чернишова, Т. М.
Chernyshova, T.
Ключевые слова: сільський туризм
rural tourism
туристичний продукт
tourist product
агросадиба
property
економічна діяльність
economic activity
Дата публикации: 2019
Издатель: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Библиографическое описание: Чернишова Т. М. Особливості розвитку агротуристичного продукту Житомирського регіону (на прикладі агросадиби «Поліська хата») / Т. М. Чернишова // Географія та туризм. – 2019. – Вип. 51. – С. 45–50.
Аннотация: У статті на прикладі діяльності культурно-мистецького центру «Поліська хата» було проаналізовано особливості формування та структурно-функціональні характеристики туристичного продукту сільського туризму у Житомирському регіоні, а також проведено аналіз економічної діяльності агросадиби «Поліська хата» за три останні роки з врахуванням усіх видів діяльності. Мета. Аналіз економічної діяльності агросадиби «Поліська хата» та особливостей формування і структурно-функціональних характеристик туристичного продукту сільського туризму регіону. Методика. Для досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження: методи системного та статистичного аналізу, узагальнення та систематизації. У процесі дослідження використано літературні джерела з питань сільського туризму в Житомирській області та у країні, Інтернет-ресурси. Результати. Проаналізувавши діяльність агросадиби «Поліська хата» за три роки можна зробити такі висновки, що: активність відпочиваючих припадає квітень–липень, з найбільшою кількістю туристів у травні; найбільш затребуваними послугами є: обід, майстер класи, розваги, придбання сувенірів, проведення квестів; найвищий дохід зафіксований у травні 2016–2018 років та жовтні 2018 року. Результати дослідження свідчать про те, щоб привабити сучасного туриста та розширити цільову аудиторію потрібно постійно працювати над розширенням асортименту надання послуг. Тому на сучасному етапі при створенні і формуванні якісного та прибуткового туристичного продукту у сільському туризму в регіоні потрібно врахувати різні інтереси та вподобання туристів, різну вікову та цільову аудиторію, а також постійно працювати над розширенням асортименту надання послуг. Наукова новизна. Вперше проаналізована діяльності культурно-мистецького центру «Поліська хата» та проведено статистичний аналіз її економічної діяльності і особливостей створення туристичного продукту. Практична значимість одержаних результатів полягає в тому, що пропозиції щодо розвитку та створення туристичного продукту в сільському туризмі, можуть бути використані на регіональному рівні для удосконалення територіальної організації туристичного комплексу.
In the article on the example of activity of cultural and art center the «Polesye house» forming features and structural-functional descriptions of tourist product of rural tourism were analysed in the Zhytomyr region, and also the analysis of economic activity of агросадиби is conducted the «Polesye house» for three last years taking into account all types of activity. Goal. Analysis of economic activities at the agriturismo «Polesye house» and specific features of formation and structural-functional characteristics of the tourist product of rural tourism in the region. Method. For this purpose we used a range of complementary research methods: methods are systematic and statistical analysis, generalization and systematization. In the process of research used literary sources for rural tourism in Zhytomyr region and in the country, and Internet resources. Results. Analyzing the activities of the «Polesye house» farm for three years, we can conclude that: holidaymakers are active in April–July, with the largest number of tourists in May; the most popular services are: lunch, master classes, entertainment, souvenir shopping, quests; the highest revenue was recorded in May 2016–2018 and October 2018. The results of the study indicate that, in order to attract the modern tourist and to increase the target audience you need to constantly work on expanding the range of services. Therefore, at the present stage in the creation and establishment of a quality and profitable tourist product in rural tourism in the region must take into account different interests and preferences of tourists of different age and target audience and constantly work on expanding the range of services. Scientific novelty. For the first time analyzed the activities of the cultural arts center, «Polesye house» and performed a statistical analysis of its economic activities and peculiarities of the tourist product. Practical significance of the obtained results lies in the fact that proposals for the development and creation of tourist product in rural tourism, can be used at the regional level for improvement of territorial organization of the tourist complex.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14527
ISSN: 2308-135Х
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
GIT_2019_51_45-50.pdf285,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет