|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра іноземних мов >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14550
|
Название: | The role and function of ethnology in developing the aesthetic competence: a case study on philology students |
Другие названия: | Роль та функції етнології у розвитку естетичної компетентності: тематичне дослідження для студентів-філологів |
Авторы: | Snikhovska, I. Сніховська, І. Е. Glazunova, L. Глазунова, Л. О. Soloviova, L. Соловйова, Л. Ф. Tymchuk, O. Тимчук, О. Т. |
Ключевые слова: | aesthetic competence естетична компетентність ethnology етнологія philology students студенти-філологи ethnological means етнологічні засоби |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Karabuk University, Turkey |
Библиографическое описание: | The role and function of ethnology in developing the aesthetic competence: a case study on philology students / I. Snikhovska, L. Glazunova, L. Soloviova, O. Tymchuk // Journal of history culture and art research. – 2021. – Vol. 10, № 2. – P. 55−66. |
Аннотация: | The article is devoted to the experimental testing of aesthetic competence of future philologists by means of ethnology. The principles (national character, humanization, ethnicization, cultural conformity, integration) are considered and stages of model implementation (orientative, training, creative) are elaborated and characterized. Structural and functional components, criteria and indicators of the levels of forming the future philologists' aesthetic competence are defined. The characteristic of levels of aesthetic competence development in philology students (reproductive, constructive, creative) is given. The characteristics of the levels with the help of the coefficient of tasks completeness related to knowledge, skills and abilities for aesthetic competence development of the philology students by means of ethnology were determined. The paper concludes by calling attention to the enhancement of the educational process forms and methods in order to develop the aesthetic competence of future philologists by means of ethnology, urging to instill the aesthetic competences more purposefully and integrally throughout the Bachelor program. Стаття присвячена експериментальному тестуванню естетичної компетентності майбутніх філологів засобами етнології. Розглянуто принципи (національний характер, гуманізація, етнізація, культурна відповідність, інтеграція) та розроблено та охарактеризовано етапи впровадження моделі (орієнтаційні, навчальні, творчі). Визначено структурно-функціональні компоненти, критерії та показники рівнів формування естетичної компетентності майбутніх філологів. Наведено характеристику рівнів розвитку естетичної компетентності у студентів-філологів (репродуктивного, конструктивного, творчого). Визначено характеристики рівнів за допомогою коефіцієнта повноти завдань, пов'язаних із знаннями, вміннями та навичками для розвитку естетичної компетентності студентів-філологів засобами етнології. На завершення стаття звертає увагу на вдосконалення форм та методів навчального процесу з метою розвитку естетичної компетентності майбутніх філологів за допомогою етнології, закликаючи прищепити естетичні компетенції більш цілеспрямовано та цілісно протягом усієї програми бакалавра. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14550 |
ISSN: | 2147-0626 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|