DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Наукові горизонти >
2024, т. 27, № 02 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15268

Название: Export competitiveness of Indonesian coffee in the United States market
Другие названия: Експортна конкурентоспроможність індонезійської кави на ринку США
Авторы: Innayatuhibbah, G.
Іннаятухіббах, Г. А.
Rahayu, E.
Рахаю, Е. С.
Ferichani, M.
Ферічані, М.
Ключевые слова: competitiveness position
конкурентна позиція
export performance
експортні показники
export potential
експортний потенціал
international competition
міжнародна конкуренція
international trade
міжнародна торгівля
Дата публикации: 2024
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Innayatuhibbah G. A. Export competitiveness of Indonesian coffee in the United States market / G. A. Innayatuhibbah, E. S. Rahayu, M. Ferichani // Scientific Horizons. – 2024. – Vol. 27, No. 2. – P. 125–135.
Аннотация: Indonesia's economic growth has slowed down during the pandemic. Coffee is a foreign exchange-producing agricultural commodity for Indonesia and has become a pillar of the national economy because of its contribution to the gross domestic product. The purpose of this study was to analyse the competitiveness of Indonesian coffee exports in the United States market. The methods employed included the Revealed Comparative Advantage, which can measure export competitiveness comparatively, and the Export Product Dynamic method to analyse and map the position of export competitiveness. The analysis results were also measured to compare the export competitiveness of Vietnamese coffee. The findings showed that Indonesian coffee and Vietnamese coffee in the United States market have a value above 1, proving that both have export competitiveness advantages. The average Revealed Comparative Advantage value of Indonesian coffee is higher than that of Vietnamese coffee, meaning that Indonesian coffee exports are superior to Vietnamese coffee exports to the United States. Meanwhile, the results of the Export Product Dynamic analysis showed that the competitiveness of Indonesian coffee exports is in the position of Lost Opportunity, where the position has shifted from the pre-pandemic position, namely Retreat. Meanwhile, the competitiveness of Vietnamese coffee exports was in the Rising Star position, which shifted from the previous position of Lost Opportunity. Lost Opportunity of Indonesian coffee shows that the strength of Indonesia s coffee commodity business is weak, but commodity exports are still competitive. The analysis results indicated that even though Indonesia s coffee has export competitiveness, it is not competitive enough in the United States. This study provided an overview of the export competitiveness of Indonesian coffee in the United States, which can be used as a basis for determining strategic steps in an effort to dominate the market to obtain trade benefits.
Економічне зростання Індонезії сповільнилося під час пандемії. Кава є валютоутворюючим сільськогосподарським товаром для Індонезії і стала основою національної економіки завдяки своєму внеску у валовий внутрішній продукт. Метою дослідження було проаналізувати конкурентоспроможність індонезійського експорту кави на ринку США. Були використані такі методи, як метод виявлених порівняльних переваг, який дозволяє порівняно виміряти експортну конкурентоспроможність, та метод динаміки експортної продукції для аналізу та картографування позиції експортної конкурентоспроможності. Результати аналізу також були виміряні для порівняння експортної конкурентоспроможності в єтнамської кави. Результати показують, що індонезійська та в єтнамська кава на ринку США мають значення вище 1, що свідчить про те, що обидва види кави мають переваги в експортній конкурентоспроможності. Середнє значення виявлених порівняльних переваг індонезійської кави вище, ніж в'єтнамської, а це означає, що експорт індонезійської кави перевершує експорт в єтнамської кави до США. Водночас результати аналізу динаміки експортної продукції показують, що конкурентоспроможність індонезійського експорту кави перебуває в позиції «Втрачені можливості», де позиція змістилася з допандемічної позиції, а саме – «Відступ». Тим часом конкурентоспроможність в єтнамського експорту кави опинилася в позиції «Висхідна зірка», яка змістилася з попередньої позиції «Втрачена можливість». Втрачені можливості індонезійської кави свідчать про те, що сильні сторони індонезійського товарного кавового бізнесу є слабкими, але експорт кави залишається конкурентоспроможним. Результати аналізу свідчать про те, що хоча індонезійська кава має експортну конкурентоспроможність, вона недостатньо конкурентоспроможна в США. Це дослідження надає огляд експортної конкурентоспроможності індонезійської кави в США, який може бути використаний як основа для визначення стратегічних кроків у прагненні домінувати на ринку для отримання торговельних переваг.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15268
ISSN: 2663-2144
Располагается в коллекциях:2024, т. 27, № 02

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
SH_2024_27_2_125-135.pdf1,69 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет