|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15541
|
Название: | Professional and communicative competence of physical education instructors in postmodern education |
Другие названия: | Професійно-комунікативна компетентність викладачів фізичного виховання в постмодерній освіті |
Авторы: | Griban, G. Грибан, Г. П. Bosenko, A. Босенко, А. І. Asauliuk, I. Асаулюк, І. Topchii, M. Топчій, М Vysochan, L. Височан, Л. Zamrozevuch-Shadrina, S. Замрозевуч-Шадріна, С. Orlyk, N. Орлик, Н. Pilipchuk, P. Пилипчук, П. Б. Skyrda, T. Скирда, Т. Bloshchynskyi, I. Блощінський, І. Shcherbatiuk, N. Щербатюк, Н. |
Ключевые слова: | communication спілкування interaction взаємодія professional and communicative competence професійно-комунікативна компетентність physical education instructor інструктор з фізкультури |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | LUMEN Publishing |
Библиографическое описание: | Professional and communicative competence of physical education instructors in postmodern education / G. Griban, A. Bosenko, I. Asauliuk [et al.] // Postmodern Openings. – 2022. – Vol. 13, iss. 4. – P. 158–186. |
Аннотация: | Communication occupies a key place in the professional activities of physical education instructors, who involve students in physical culture and health activities, create conditions for them to master the experience of such activities through the implementation of health-preserving technologies in the process of student-centered education. The aim of the research is to investigate the psychological and pedagogical peculiarities of professional and communicative competence formation in future physical education instructors in postmodern education. The research involved 32 students; it was conducted in 2019–2021. Questionnaire survey of students was carried out according to the authors' fact-finding questionnaire, aimed at studying the state of professional and communicative competences formedness in conformity with motivational, cognitive, behavioral, value-based, emotional-volitional criteria. The ascertaining stage of the experiment revealed insufficient level of professional and communicative competences formedness in the students according to the specified criteria. The formative stage of the experiment, which provided the creation of a communication-oriented educational environment for students, revealed an increase in the number of students with high and sufficient levels of professional and communicative competences formedness. An increase in the level of students' mastering of theoretical knowledge in the field of physical education and sports to form professional and communicative competences during their study of mandatory and optional components of the educational program was also established. A high level of professional and communicative competences and theoretical knowledge of future physical education instructors, formed during their studies at a higher educational institution, will contribute to improving the efficiency of their future professional activities. Спілкування посідає ключове місце у професійній діяльності викладача фізичного виховання, який залучає студентів до фізкультурно-оздоровчої діяльності, створює умови для засвоєння ними досвіду такої діяльності шляхом впровадження здоров'язбережувальних технологій у процесі студентоцентричної діяльності. освіти. Мета дослідження – дослідити психолого-педагогічні особливості формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх вчителів фізичного виховання в умовах постмодерної освіти. У дослідженні взяли участь 32 студенти; було проведено у 2019–2021 роках. Проведено анкетування студентів за авторською фак- тографічною анкетою, спрямованою на вивчення стану сформованості професійно-комунікативних компетенцій за мотиваційними, когнітивними, поведінковими, ціннісними, емоційно-вольовими критеріями. Констатуючий етап експерименту виявив недостатній рівень сформованості професійно-комунікативних компетентностей студентів за вказаними критеріями. Формуючий етап експерименту, який передбачав створення комунікаційно-орієнтованого освітнього середовища для студентів, виявив збільшення кількості студентів з високим і достатнім рівнем сформованості професійно-комунікативних компетентностей. Також встановлено підвищення рівня засвоєння студентами теоретичних знань у галузі фізичного виховання і спорту для формування професійно-комунікативних компетентностей під час вивчення ними обов'язкових та факультативних компонентів освітньої програми. Високий рівень професійно-комунікативних компетентностей та теоретичних знань майбутніх вчителів фізичного виховання, сформованих під час навчання у вищому навчальному закладі, сприятиме підвищенню ефективності їх майбутньої професійної діяльності. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15541 |
ISSN: | 2068-0236 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|