DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра іноземних мов >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15543

Название: Дистанційна вища освіта в контексті процесів глобалізації та інформатизації
Другие названия: Distance higher education in the context of globalization and informatization processes
Авторы: Соловйова, Л. Ф.
Soloviova, L.
Шостак, У.
Shostak, U.
Болокан, І.
Bolokan, I.
Ключевые слова: дистанційна освіта
distance education
глобалізація
globalization
інформатизація
informatization
заклади вищої освіти
higher education institutions
освітній процес
educational process
електронні сервіси
electronic services
Дата публикации: 2021
Издатель: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Библиографическое описание: Соловйова Л. Дистанційна вища освіта в контексті процесів глобалізації та інформатизації / Л. Соловйова, У. Шостак, І. Болокан // Актуальні питання гуманітарних наук. – 2021. – Вип. 40, т. 3. – С. 204–212.
Аннотация: У статті досліджується дистанційна вища освіта в контексті процесів глобалізації та інформатизації як один із важливих структурних елементів у забезпеченні навчального процесу в період пандемії COVID-19. Проаналізовано трактування сутності категорії «дистанційна освіта» та досліджено основні характеристики дистанційної освіти. Встановлено, що завдяки реалізації дистанційної освіти за допомогою інформаційних технологій відкривається низка можливостей для дистанційної підготовки спеціалістів до вивчення дисципліни «Ділова англійська мова». Визначено педагогічну цінність інформаційних технологій, котрі сприяють вдосконаленню нових дидактичних методів, що використовуються в університеті в процесі підготовки спеціалістів під час вивчення дисципліни «Ділова англійська мова». Проаналізовано основні електронні сервіси для забезпечення дистанційної вищої освіти в навчальних закладах. Встановлено, що у всьому світі головними перешкодами дистанційної освіти є соціальна ізоляція, фінансові проблеми, підключення до Інтернету та тривога, яка на сучасному етапі пов'язана з пандемією. Визначено, що для реалізації екстреної дистанційної освіти потрібно мати швидкісний широкосмуговий доступ до мережі Інтернет, мобільний Інтернет, сприятливий клімат онлайн-освіти. Встановлено, що, використовуючи в дистанційній освіті формат онлайн-курсу та формат відеоконференції, можна розглядати переваги в процесі підготовки спеціалістів із дисципліни «Ділова англійська мова». Визначено, що процес глобалізації та інтернаціоналізації під час реалізації дистанційної освіти надає широкі можливості для тих, хто здобуває освіту та хоче вдосконалити свою професійну майстерність. Зазначено, що сприятливий клімат для онлайн-освіти сформований у Данії, Австрії, Норвегії, Швейцарії та Люксембурзі. Встановлено, що перешкоди в дистанційній освіті потребують негайного вирішення, а саме забезпечення безперебійного підключення до мережі Інтернет, скорочення процесу соціальної ізоляції, за допомогою реалізації в дистанційній освіті формату онлайн-курсу та формату відеоконференції, а також вимагає імплементації заходів щодо забезпечення якісного дистанційного навчання в закладах вищої освіти.
The paper studies the distance higher education in the context of globalization and informatization as one of the important structural elements in ensuring the educational process during the COVID-19 pandemic. The interpretation of the essence of the category «distance education» is analyzed and the main characteristics of distance education are investigated. It is established that due to the implementation of distance education with the help of information technology opens up a number of opportunities for distance training of specialists in the discipline «Business English». The pedagogical value of information technologies is determined, which contributes to the improvement of new didactic methods used at the university in the training of discipline «Business English». The main electronic services for providing distance higher education in educational institutions are analyzed. The main obstacles to distance education around the world have been identified such as social exclusion, financial problems, Internet connectivity, and pandemic anxiety. It is determined that the implementation of emergency distance education requires high-speed broadband Internet access, mobile Internet, a favorable climate of online education. It is established that using the format of an online course and the format of a video conference in distance education, it is possible to consider the advantages of training specialists in the specialty «Business English». It is stated that the process of globalization and internationalization in the implementation of distance education provides ample opportunities for those who receive education and want to improve their professional skills. It is proved that a favorable climate for online education is formed in Denmark, Austria, Norway, Switzerland and Luxembourg. It is established that barriers to distance education need immediate solution, namely ensuring uninterrupted Internet connection, reducing the process of social isolation, through the implementation of distance education online course format and video conferencing format, and also requires the implementation of measures to ensure quality distance learning in higher education institutions.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/15543
ISSN: 2308-4855
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
APGN_2021_40_3_204-212.pdf543,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет