|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16144
|
Название: | Фітбол-аеробіка як засіб підвищення рухової активності студентської молоді |
Другие названия: | Fitball aerobics as a means of increasing the motor activity of student youth |
Авторы: | Пантус, О. О. Pantus, O. Біліченко, К. Б. Bilichenko, K. |
Ключевые слова: | рухова активність motor activity фітнес-технологія fitness technology фітбол fitball студент student |
Дата публикации: | 2024 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Пантус О. О. Фітбол-аеробіка як засіб підвищення рухової активності студентської молоді / О. О. Пантус, К. Б. Біліченко // Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва : наук.-теорет. зб. / Поліський нац. ун-т – 2024. – Вип. 18. – С. 85–86. |
Аннотация: | Сучасний освітній процес у закладах вищої освіти характеризується великим обсягом інформації, ускладненням сучасних програм, які є для здобувачів великим психологічним та фізіологічним випробуванням. Значну частину дня студентська молодь проводить в навчальних аудиторіях, перебуваючи тривалий час в сидячому положенні як під час занять, так і при виконанні домашнього завдання. Перенавантаження функціональних систем, зниження працездатності, виражена втома – все це результати, характерні для сучасної освіти. Враховуючи одне заняття з фізичного виховання на тиждень та переміщення їх у розряд самостійної роботи, при несформованій мотивації до занять рухова активність здобувачів в цілому знижується, що негативно позначається на стані опорно-рухового апарату, серцево-судинної, дихальної та центральної нервової системи. The modern educational process in institutions of higher education is characterized by a large amount of information, the complexity of modern programs, which are a great psychological and physiological test for applicants. Student youth spend a significant part of the day in classrooms, staying for a long time in a sitting position as during classes and when doing homework. Overloading of functional systems, reduced work capacity, pronounced fatigue – all these results are characteristic of modern education. Taking into account one lesson in physical education per week and moving them to the category of independent work, with unformed motivation to classes, the motor activity of students in general decreases, which negatively affects the state of the musculoskeletal system, cardiovascular, respiratory and central nervous systems. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16144 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|