Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра економіки, підприємництва та туризму >
Підручники, посібники >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16214
|
Название: | Поведінкова економіка: від теорії до практики |
Другие названия: | Behavioral economics: from theory to practice |
Ключевые слова: | емоційний інтелект emotional intelligence зелене лоббі green lobby зелені пастки green traps нейромаркетинг neuromarketing надж-технології naj-technologies проекологічна поведінка pro-environmental behavior |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | ПОСВІТ |
Библиографическое описание: | Поведінкова економіка: від теорії до практики : міждисциплінарний навч. посіб. / О. Шульга, Т. Паневник, Н. Болгарова [та ін.] ; за наук. ред. І. Л. Татомира, Л. Г. Кваснія. – Трускавець : ПОСВІТ, 2022. – 408 с. |
Аннотация: | У посібнику показано, яку роль відіграє поведінкова економіка у сучасній економічній науці та визначено прикладні аспекти використання поведінкових чинників. Показано вплив поведінкової економіки на фінансові рішення суб'єктів господарювання, розглянуто нові моделі раціонального споживача та обґрунтовано значимість фреймінгу при прийнятті економічних рішень. Окрему увагу присвячено імітаційним технологіям моделювання поведінки споживачів та нейромаркетингу. Показано, яку роль відіграють поведінкові інструменти в системі соціальної безпеки, державного регулювання ринку праці та використанні технологій штучного інтелекту при моделюванні поведінки споживачів. Важливий акцент зроблено на питання екологічної поведінки та впливу зеленого лобі на вибір споживачів.
Посібник може бути корисним для студентів, аспірантів та здобувачів, які вивчають особливості розвитку поведінкової економіки загалом. The schoolbook shows the role that behavioral economics plays in modern economics science and defined applied aspects of the use of behavioral factors. The impact is shown of behavioral economics on financial decisions of business entities, new ones are considered models of the rational consumer and the importance of framing in acceptance is substantiated economic decisions. Special attention is devoted to simulation modeling technologies consumer behavior and neuromarketing. It is shown what role is played by behavioral ones tools in the system of social security, state regulation of the labor market and using artificial intelligence technologies in modeling consumer behavior. An important emphasis is placed on the issue of environmental behavior and the influence of the green lobby on consumer choice.
The schoolbook can be useful for students, postgraduates and students who study the peculiarities of the development of behavioral economics in general. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16214 |
ISBN: | 978-617-8003-62-3 |
Располагается в коллекциях: | Підручники, посібники
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|