|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра економіки, підприємництва та туризму >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16283
|
Название: | Маркетинг як сфера управління освітніми послугами |
Другие названия: | Marketing as a field of management of educational services |
Авторы: | Якобчук, В. П. Yakobchuk, V. Плотнікова, М. Ф. Plotnikova, M. Недашківська, К. Д. Nedashkivska, K. |
Ключевые слова: | установи освіти educational institutions освітні відносини educational relations стратегія маркетингу marketing strategy маркетингова діяльність marketing activities |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Библиографическое описание: | Якобчук В. П. Маркетинг як сфера управління освітніми послугами / В. П. Якобчук, М. Ф. Плотінкова, К. Д. Недашківська // Економіка сьогодні: проблеми моделювання та управління : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 17–18 листоп. 2021 р. / за заг. ред. М. Є. Рогози, О. К. Кузьменко. – Полтава : ПУЕТ, 2021. – С. 170–173. |
Аннотация: | Наразі у маркетингу послуг виокремився один перспективний напрям – маркетинг освітніх послуг. Складність усвідомлення даного напряму полягає у тому, що споживачами послуг освітнього закладу є значне коло споживачів, а сама освітня послуга, крім того, є ще і найважливішим соціальним благом.
Учасниками освітніх відносин, щонайменше, є самі установи освіти, споживачі (учні, батьки (законні представники), роботодавці (організації і підприємства), велика кількість служб, які пов'язані з освітніми організаціями (органи контролю та нагляду в сфері освіти, служби зайнятості), велика кількість громадських соціальних інститутів. Першорядну роль серед всіх учасників освітніх відносин займає учень. Він є і споживачем послуги, і її носієм. Він використовує отримані знання у своїй повсякденній діяльності, для задоволення своїх потреб. Крім того, він є і самим поінформованим, недосвідченим на даному ринку суб'єктом. Представлені особливості ускладнюють маркетингову діяльність в сфері освітніх послуг. Currently, one promising area in the marketing of services has emerged – the marketing of educational services. The difficulty of understanding this area is that consumers of educational services are a significant number of consumers, and the educational service itself, in addition, is also the most important social good.
Participants in educational relations, at least, are educational institutions themselves, consumers (students, parents (legal representatives), employers (organizations and enterprises), a large number of services related to educational organizations, control and supervision bodies in the field of education, employment services), a large number of public social institutions. The primary role among all participants in educational relations is the student. He is both a consumer of the service and its bearer. Presented features in this market complicate marketing activities in the field of educational services. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16283 |
ISBN: | 978-966-184-354-6 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|