Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра економіки, підприємництва та туризму >
Матеріали конференцій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16285
|
Название: | Ноосферна освіта як системний підхід гармонізації Людини та Природи |
Другие названия: | Noosphere education as a systemic approach to the harmonization of Man and Nature |
Авторы: | Плотнікова, М. Ф. Plotnikova, M. |
Ключевые слова: | гармонізація відносин harmonization of relations суспільно-освітні процеси social and educational processes ноосферна система noosphere system |
Дата публикации: | 2022 |
Издатель: | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди |
Библиографическое описание: | Плотінкова М. Ф. Ноосферна освіта як системний підхід гармонізації Людини та Природи / М. Ф. Плотінкова // Європу єднає здорове майбутнє. – Х. : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2022. – С. 86–87. |
Аннотация: | Еволюційний характер процесів світової спільноти активізує чинники, що формують передумови гармонізації відносин Людини та Природи як взаємообумовлених та взаємопов'язаних систем на тлі реалізації Всесвітнього Закону Єдності [1, 28]. Саме духовний розвиток та якісно нова концептуальна парадигма розвитку є тією рушійною силою, яка спроможна подолати всі фінансово-економічні, політико-демографічні та екологічно-культурні проблеми. Першу роль, при цьому, відіграє освіта як світоглядоформуюче середовище. Саме ноосферна освіта як практичний механізм реалізації вчення В. І. Вернадського дозволяє молоді та дорослим засвоювати знання в умовах забезпечення морально-етичних орієнтирів, оздоровлення людини як індивіда. The evolutionary nature of the processes of the world community activates the factors that form the prerequisites for the harmonization of relations between Man and Nature as interdependent and interconnected systems against the background of the implementation of the Universal Law of Unity [1, 28]. It is spiritual development and a qualitatively new conceptual paradigm of development that is the driving force that can overcome all financial and economic, political, demographic and environmental and cultural problems. The first role, however, is played by education as a worldview-forming environment. Noosphere education itself as a practical mechanism for implementing the teachings of V. I. Vernadsky allows young people and adults to acquire knowledge in terms of providing moral and ethical guidelines, the recovery of man as an individual. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16285 |
Располагается в коллекциях: | Матеріали конференцій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|