DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16476

Название: Здоров'язберігаюче освітнє середовище в умовах дистанційного формату професійної підготовки вчителя фізичної культури
Другие названия: Healthy educational environment in the distance learning format of a physical culture teacher'professional training
Авторы: Козак, Є. П.
Kozak, E.
Зубрицький, Б. М.
Zubrytskyi, B.
Денисовець, А. П.
Denysovets, A.
Ключевые слова: здоров'язберігаюче освітнє середовище
healthy educational environment
компетентнісна освіта
competence education
дистанційне навчання
distance learning
фізичне виховання
physical education
Дата публикации: 2021
Издатель: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Библиографическое описание: Козак Є. П. Здоров'язберігаюче освітнє середовище в умовах дистанційного формату професійної підготовки вчителя фізичної культури / Є. П. Козак, Б. М. Зубрицький, А. П. Денисовець // Інноваційна педагогіка. – 2021. – Вип. 35. – С. 96–100.
Аннотация: У статті порушується проблема дослідження освітнього середовища з високим здоров'язберігаючим потенціалом із порівнянням системи традиційного навчання та інноваційного, компетентнісно зорієнтованого, а також з урахуванням особливостей дистанційних форм діяльності. Зокрема, акцентується увага на сучасних тенденціях модернізації системи професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури, теоретичних і практичних підходах до забезпечення здоров'язберігаючого освітнього середовища в її контексті. Вказується на те, що в умовах традиційної освітньої парадигми домінують процеси підсвідомості та стихійності у творенні освітнього середовища. Обґрунтовується значущість проблеми змістової та технологічної переорієнтації системи професійної підготовки майбутнього вчителя фізичної культури з реагуванням на сучасні проблеми та виклики. Доводиться, що безпечне освітнє середовище може формувати вчитель, який, окрім спеціальних теоретичних знань із цієї проблематики, має позитивний досвід формування такого середовища у процесі професійного навчання. Йдеться про створення власної моделі самоосвітньої діяльності в контексті комфортного для здоров'я освітнього простору, адаптуючи її і до дистанційного формату навчання як одного з найбільш складних його різновидів. Подано комплекс характеристик освітнього середовища за базовими критеріями успішного навчання та збереження здоров'я, яке не лише формує цілісне уявлення про досліджуваний феномен, а й до певної міри визначає логіку його забезпечення. Проблема досліджується в контексті спеціальної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фахового, цілеспрямованого формування здоров'язберігаючого освітнього середовища з урахуванням особливостей дистанційної освіти. Представлено алгоритми діяльності, які орієнтують на спеціальну підготовку фахівців із фізичної культури до створення здоров'язберігаючого освітнього середовища в сучасних умовах змішаного навчання. Позиції актуальні для всіх форм навчання, у контексті яких студент є головним суб'єктом формування освітнього середовища.
The article concerns the problem of studying the educational environment with high health potential, comparing the systems of traditional learning and innovative, competency-directed one, as well as taking into account the features of distance learning. In particular, attention is focused on current trends in modernization of the professional training system of future physical education teachers, theoretical and practical approaches to ensuring a healthy educational environment in this context. It is pointed out that in the conditions of the traditional educational paradigm the processes of sub consciousness and spontaneity dominate in the creation of the educational environment. It is substantiated the significance of the problem of semantic and technological reorienting the professional training system of the future teacher of physical culture, reacting to modern problems and challenges. It is proved that a safe-educational environment can be formed by a teacher who, in addition to special theoretical knowledge on this issue, has a positive experience of forming such environment in the process of professional training. It concerns creating their own model of self-educational activity in the context of a comfortable educational space for health, adapting it to the distance learning format as one of its most complex types. It presents the set of characteristics of educational environment, according to the basic criteria of successful learning and health. They form not only a holistic view of the phenomenon, but also determine to some extent the logic of their providing. The problem is studied in the context of future teachers' special training for a purposeful formation of a healthy educational environment, taking into account the peculiarities of distance education. There are presented algorithms of activity as to creating a healthy educational environment in modern conditions of blended learning. Positions are relevant for all forms of learning in the context of which the student takes a position of the main subject of forming the educational environment.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16476
ISSN: 2663-6085
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
IP_2021_35_96-100.pdf158,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет