|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Ветеринарної медицини та тваринництва >
---Кафедра фізичного виховання >
Монографії, розділи монографій >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16504
|
Название: | Power qualities of the higher education institution students: kettlebell lifting |
Другие названия: | Силові якості студентів закладу вищої освіти: гирьовий спорт |
Авторы: | Griban, G. Грибан, Г. П. Tkachenko, Р. Ткаченко, П. П. |
Ключевые слова: | physical education фізичне виховання motor activity рухова активність kettlebell lifting гирьовий спорт physical qualities фізичні якості student студент |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Baltija Publishing |
Библиографическое описание: | Griban G. Р. Power qualities of the higher education institution students: kettlebell lifting / G. Р. Griban, Р. Р. Tkachenko // Theoretical-methodological and scientific aspects of physical education : collective monograph. – Riga : Baltija Publishing, 2021. – Р. 39–56. |
Аннотация: | The current situation in the system of physical education at higher education institutions in Ukraine has brought to the fore the contradictions between the intellectualization and humanization of the educational level of a future specialist, who should master not only compulsory and optional components of the educational program but also one of the basic cultures – the physical culture of the individual. A great range of tools, methods, and forms of physical development is not sufficient to form the physical culture of the individual, the most important components of which are worldview, values, motivation, width and depth of knowledge in physical culture, and most importantly – the activity aspect of the realization of physical culture and health-improving values. Сучасна ситуація в системі фізичного виховання в закладах вищої освіти України висунула на перший план суперечності між інтелектуалізацією та гуманізацією освітнього рівня майбутнього фахівця, який повинен оволодіти не лише обов'язкові, а й факультативні складові освітньої програми, але також одну з базових культур – фізична культура особистості. Великий асортимент інструментів, методів і форм фізичного розвитку недостатньо для формування фізичної культури особистості, найважливішими складовими якої є світогляд, цінності, мотивація, ширина та глибина знань з фізичної культури, а головне – діяльнісний аспект реалізації фізичної культури та оздоровчі цінності. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16504 |
Располагается в коллекциях: | Монографії, розділи монографій
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|