|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Ветеринарної медицини та тваринництва >
---Кафедра фізичного виховання >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16738
|
Название: | Influence of different training activities on development of junior athletes' logical thinking |
Другие названия: | Вплив різних тренувальних заходів на розвиток логічного мислення спортсменів-юніорів |
Авторы: | Khoroshukha, M. Хорошуха, М. Griban, G. Грибан, Г. П. Terentieva, N. Тєрєнтьєва, Н. Tkachenko, P. Ткаченко, П. П. Petrachkov, O. Петрачков, O. Semeniv, B. Семенів, Б. Otravenko, O. Отравенко, O. Dikhtiarenko, Z. Діхтяренко, З. Yeromenko, E. Єрьоменко, Е. Khurtenko, O. Хуртенко, О. Lytvynenko, A. Литвиненко, А. |
Ключевые слова: | physical activity фізичні навантаження logical thinking логічне мислення junior athletes спортсмени-юніори |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Horizon Research Publishing |
Библиографическое описание: | Influence of different training activities on development of junior athletes' logical thinking / M. Khoroshukha, G. Griban, N. Terentieva [et al.] // International Journal of Human Movement and Sports Sciences. – 2021. – Vol. 9, № 1. – P. 62–70. |
Аннотация: | The aim of this study is to investigate the influence of different training activities on the development of the logical thinking of junior athletes who specialize in various sports. 131 students-athletes and 77 students-non-athletes aged 17–20 took part in the study. They were divided into two experimental groups (group A and group B) and one control group (group C). Group A included 69 students-athletes who were engaged in speed and power sports (boxing, freestyle wrestling, sprinting, hurdling, jumping, throwing). Group B included 62 students-athletes who were engaged in endurance sports (skiing, cycling, swimming). Group C included 77 students of higher education institutions who did not do sports. The study of the athletes' logical thinking was carried out according to the methodology of «Numerical series». It was found that the student-athletes who were engaged in endurance sports (group B) were registered to have significantly better (р<0.05–0.001) values of all three indicators of logical thinking (number of errors, speed of thinking and general assessment of the state of logical thinking) in comparison with the student-athletes who were engaged in speed and power sports (group A) and students-non-athletes (group C). Moreover, it was established that the students-non-athletes had a significant improvement in the indicators of logical thinking in comparison with the students-athletes who were engaged in speed and power sports (р<0.05–0.001). Мета цього дослідження – вивчити вплив різних тренувальних заходів на розвиток логічного мислення спортсменів-юніорів, які спеціалізуються на різних видах спорту. У дослідженні взяли участь 131 студент-спортсмен та 77 студентів-неспортсменів у віці 17–20 років. Вони були розділені на дві експериментальні групи (група А та група В) та одну контрольну групу (група С). До групи А увійшло 69 студентів-спортсменів, які займалися швидкісними та силовими видами спорту (бокс, вільна боротьба, спринт, бар'єри, стрибки, метання). До групи В увійшли 62 студенти-спортсмени, які займалися видами спорту на витривалість (лижні гонки, велоспорт, плавання). До групи С увійшло 77 студентів закладів вищої освіти, які не займалися спортом. Вивчення логічного мислення спортсменів проводилось за методикою «Числових рядів». Було встановлено, що у студентів-спортсменів, які займалися видами спорту на витривалість (група В), було зареєстровано значно кращі (р<0,05–0,001) значення всіх трьох показників логічного мислення (кількість помилок, швидкість мислення та загальна оцінка стану логічного мислення) порівняно зі студентами-спортсменами, які займалися швидкісними та силовими видами спорту (група А) та студентами-не спортсменами (група С). Більше того, встановлено, що у студентів-неспортсменів спостерігалося значне покращення показників логічного мислення порівняно зі студентами-спортсменами, які займалися швидкісно-силовими видами спорту (р<0,05–0,001). |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/16738 |
ISSN: | 2381-4381 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|