DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Ветеринарної медицини та тваринництва >
---Кафедра фізичного виховання >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17452

Название: Psychological and pedagogical determinants of the students' healthy lifestyle formation by means of health and fitness activities
Другие названия: Психолого-педагогічні детермінанти формування здорового способу життя студентів засобами оздоровлення та фітнесу
Авторы: Griban, G.
Грибан, Г. П.
Myroshnychenko, M.
Мирошниченко, М. С.
Tkachenko, P.
Ткаченко, П. П.
Krasnov, V.
Краснов, В. П.
Karpiuk, R.
Карпюк, Р. П.
Mekhed, O.
Мехед, О. В.
Shyyan, V.
Шиян, В. М.
Ключевые слова: health
здоров'я
healthy lifestyle
здоровий спосіб життя
physical education
фізична культура
students
студенти
Дата публикации: 2021
Издатель: ALUNA Publishing
Библиографическое описание: Psychological and pedagogical determinants of the students' healthy lifestyle formation by means of health and fitness activities / G. P. Griban, M. S. Myroshnychenko, P. P. Tkachenko [et al.] // Wiadomości Lekarskie. – 2021. – Vol. LXXIV, Iss. 5. – P. 1074–1078.
Аннотация: The aim: Is to investigate the psychological and pedagogical determinants of the students' healthy lifestyle formation by means of health and fitness activities. Materials and methods: The study involved 882 student s between the ages of 17 and 23. An analysis of the students' health dynamic s during the period of study determined their motivational and value-based attitude to a healthy lifestyle, the level of health competence and the desire of students to implement it in future professional activities, studied the attitude of students to their own health. Results: It was found that during two years of study, the health of students had significantly deteriorated. The number of sick students increased to 34.8 % among males and to 31.9 % among females. It was found that only 12.3 % of male students and 10.6 % of female ones had a high level of motivation for a healthy lifestyle. Conclusions: It was determined that students were aware of the importance of a high level of health to ensure the effectiveness of vital activity (more than 50 % of students realized the value of health in the system of life values), but the vast majority did nothing to maintain it. Most students did not have the knowledge, skills, and abilities to use health technologies during studying and leisure.
Мета: Дослідити психолого-педагогічні детермінанти формування здорового способу життя студентів за допомогою оздоровчих та фітнес-заходів. Матеріали та методи: У дослідженні брали участь 882 студента у віці від 17 до 23 років. Аналіз динаміки здоров'я студентів протягом періоду навчання визначив їх мотиваційне та ціннісне ставлення до здорового способу життя, рівень медичної компетентності та бажання студентів реалізувати його в майбутній професійній діяльності, вивчали ставлення студентів до власного здоров'я. Результати: Було встановлено, що за два роки навчання стан здоров'я студентів значно погіршився. Кількість хворих студентів зросла до 34,8% серед чоловіків та до 31,9% серед жінок. Було встановлено, що лише 12,3% студентів чоловічої статі та 10,6% жінок мають високий рівень мотивації до здорового способу життя. Висновки: Було встановлено, що студенти усвідомлювали важливість високого рівня здоров'я для забезпечення ефективності життєдіяльності (понад 50% студентів усвідомили цінність здоров'я в системі життєвих цінностей), але переважна більшість нічого не підтримувала. Більшість студентів не мали знань, умінь та навичок користування оздоровчими технологіями під час навчання та відпочинку.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/17452
ISSN: 0043-5147
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
WL_2021_74_5_1074-1078.pdf6,53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет