DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2015, № 1 (48), т. 2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/3298

Название: Інноваційні підходи до управління конкурентоспроможністю підприємств хлібопекарської галузі
Другие названия: Innovative approaches to management of competitiveness of enterprises of baking industry
Авторы: Федорова, Т. В.
Fedorova, T.
Ключевые слова: управління
management
конкурентоспроможність підприємства
competitiveness
хлібопекарська галузь
bakery industry
інноваційний розвиток
innovative development
хлібопекарська продукція
bakery products
Issue Date: 2015
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Федорова Т. В. Інноваційні підходи до управління конкурентоспроможністю підприємств хлібопекарської галузі / Т. В. Федорова // Вісник ЖНАЕУ. – 2015. – № 1 (48), т. 2. – С. 130–137.
Аннотация: Визначено особливості розвитку підприємств хлібопекарської галузі, які враховано при використанні системного та структурно-функціонального підходу для розробки концептуальної моделі управління конкурентоспроможністю хлібопекарських підприємств. Запропоновано напрями підвищення їх конкурентоспроможності та економічно обґрунтовано інноваційні нововведення в діяльність цих підприємств. Представлено узагальнені результати математичного моделювання з метою прогнозування майбутньої поведінки підприємства при зміні будь-яких внутрішніх параметрів, які були оцінені кількісно. Відповідно до отриманих результатів обрано конкурентні стратегії розвитку підприємств хлібопекарської галузі та ефективного управління їх конкурентоспроможністю.
Описание: Are defined the features of the baking industry enterprises, which were taken into account when using systemic and structural-functional approach to develop a conceptual model of baking industry companies competitiveness. Are proposed directions of improving the competitiveness of bakeries and economically substantiated innovations in innovative activity of the enterprises. Are shown the generalized results of mathematical modeling to predict the future behavior of the company by changing any internal options that have been estimated quantitatively. According to the results are chosen the competitive strategies of baking industry enterprises and efficient management of their competitiveness.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3298
Appears in Collections:2015, № 1 (48), т. 2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
VZNAU_2015_1_2_130-137.pdf840,21 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2023 Polissia University