Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра економіки, підприємництва та туризму >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/4542
|
Название: | Перспективи розвитку маркетингової інфраструктури аграрного ринку |
Другие названия: | Перспективы развития маркетинговой инфраструктуры аграрного рынка Perspectives of development of marketing infrastructures of agrarian market |
Авторы: | Левківська, Л. М. Левковская, Л. Н. Levkivska, L. |
Ключевые слова: | маркетингова інфраструктура маркетинговая инфраструктура marketing infrastructures аграрний ринок аграрный рынок agrarian market товарна біржа товарная биржа commodity exchanges |
Дата публикации: | 2009 |
Издатель: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
Библиографическое описание: | Левківська Л. М. Перспективи розвитку маркетингової інфраструктури аграрного ринку [Електронний ресурс] / Л. М. Левківська // Економіка. Управління. Інновації. Сер. Екон. науки : електрон. журн. – 2009. – № 2. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2009_2_24. |
Аннотация: | В статті визначені перспективи розвитку маркетингової інфраструктури аграрного ринку.
Викладені також методологічні основи формування основних її елементів та принципи їх діяльності. Значну увагу приділяється питанням розвитку товарних бірж як основних
елементів маркетингової інфраструктури. В статье определены перспективы развития маркетинговой инфраструктуры аграрного рынка. Изложены также методологические основы формирования основных ее элементов и принципы их деятельности. Значительное внимание уделяется вопросам развития товарных бирж как основных элементов маркетинговой инфраструктуры. In the article the perspectives of market development infrastructure of agrarian market are determinate. The essential of methodological formation of basic elements and principles of their activity are exposed. Considerable attention to the questions of development of commodity exchanges as the basic elements of marketing infrastructure is spared. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4542 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|