|
Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра агроінженерії та технічного сервісу >
Статті >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/4702
|
Название: | Методологія дослідження процесу взаємодії моделі протектора пневматичної шини з ґрунтом |
Другие названия: | Methodology of research process of model’s interaction of a the pneumatic trunk’s protector with a ground Методология исследования процесса взаимодействия модели протектора пневматической шины с почвой |
Авторы: | Грабар, І. Г. Grabar, I. Грабар, И. Г. Опанасюк, Є. Г. Opanasjuk, E. Опанасюк, Е. Г. Можаровський, М. М. Mozharovskij, N. Можаровский, Н. М. Бегерський, Д. Б. Begerskij, D. Бегерский, Д. Б. Опанасюк, О. Є. Opanasjuk, A. Опанасюк, А. Е. |
Ключевые слова: | ґрунт ground почва методології дослідження methodology of research методология исследования пневматична шина spneumatic trunk’ пневматическая шина |
Дата публикации: | 2006 |
Издатель: | Житомирський державний технологічний університет |
Библиографическое описание: | Методологія дослідження процесу взаємодії моделі протектора пневматичної шини з ґрунтом / І. Г. Грабар, Є. Г. Опанасюк, М. М. Можаровський [та ін.] // Вісн. Житомирського держ. технол. ун-ту. Сер. Технічні науки. – 2006. – № 3 (38). – С. 11–19. |
Аннотация: | Обґрунтовано необхідність і представлено описання методології дослідження процесу взаємодії моделі протектора автомобільної шини з ґрунтом, що деформується, з метою оцінки впливу пружних характеристик шини, типу і стану ґрунту на коефіцієнт зчеплення. Necessity is proved and the description of methodology of research a process of model’s interaction of a protector an automobile tire with a deformable ground with the purpose of an estimation of elastic’s influence characteristics of the trunk, type and a condition of a ground on factor of coupling is presented. Обоснована необходимость и представлено описание методологии исследования процесса взаимодействия модели протектора автомобильной шины с деформируемым грунтом с целью оценки влияния упругих характеристик шины, типа и состояния грунта на коэффициент сцепления. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4702 |
ISSN: | 1728-4260 |
Располагается в коллекциях: | Статті
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|