DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра агроінженерії та технічного сервісу >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/4702

Название: Методологія дослідження процесу взаємодії моделі протектора пневматичної шини з ґрунтом
Другие названия: Methodology of research process of model’s interaction of a the pneumatic trunk’s protector with a ground
Методология исследования процесса взаимодействия модели протектора пневматической шины с почвой
Авторы: Грабар, І. Г.
Grabar, I.
Грабар, И. Г.
Опанасюк, Є. Г.
Opanasjuk, E.
Опанасюк, Е. Г.
Можаровський, М. М.
Mozharovskij, N.
Можаровский, Н. М.
Бегерський, Д. Б.
Begerskij, D.
Бегерский, Д. Б.
Опанасюк, О. Є.
Opanasjuk, A.
Опанасюк, А. Е.
Ключевые слова: ґрунт
ground
почва
методології дослідження
methodology of research
методология исследования
пневматична шина
spneumatic trunk’
пневматическая шина
Дата публикации: 2006
Издатель: Житомирський державний технологічний університет
Библиографическое описание: Методологія дослідження процесу взаємодії моделі протектора пневматичної шини з ґрунтом / І. Г. Грабар, Є. Г. Опанасюк, М. М. Можаровський [та ін.] // Вісн. Житомирського держ. технол. ун-ту. Сер. Технічні науки. – 2006. – № 3 (38). – С. 11–19.
Аннотация: Обґрунтовано необхідність і представлено описання методології дослідження процесу взаємодії моделі протектора автомобільної шини з ґрунтом, що деформується, з метою оцінки впливу пружних характеристик шини, типу і стану ґрунту на коефіцієнт зчеплення.
Necessity is proved and the description of methodology of research a process of model’s interaction of a protector an automobile tire with a deformable ground with the purpose of an estimation of elastic’s influence characteristics of the trunk, type and a condition of a ground on factor of coupling is presented.
Обоснована необходимость и представлено описание методологии исследования процесса взаимодействия модели протектора автомобильной шины с деформируемым грунтом с целью оценки влияния упругих характеристик шины, типа и состояния грунта на коэффициент сцепления.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4702
ISSN: 1728-4260
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZDTU_2006_3_38_11-19.pdf493,35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет