DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По тематике маркетингові дослідження

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 7 из 7
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2024The formation of a mechanism to improve the competitiveness of the sugar industry in the Republic of KazakhstanYeginbayeva, A.; Єгінбаєва, А. Є.; Karipova, A.; Каріпова, А. Т.; Petrovcikova, K.; Петровчикова, К.; Issayeva, B.; Ісаєва, Б. К.
2013Маркетингове дослідження переваг споживачів органічної продукціїВолкова, І. М.; Volkova, І.
2017Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхідВолкова, І. М.; Volkova, I.
2010Маркетингові дослідження як основа для формування товарної політики агросервісних підприємствСтепаненко, Н. І.; Степаненко, Н. И.; Stepanenko, N.
2005Організація маркетингової діяльності малих переробних підприємств АПКОвдіюк, О. М.; Ovdiyuk, O.
2010Роль маркетингових досліджень у міжнародному агробізнесіЗіновчук, В. В.; Зиновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Волкова, І. М.; Волкова, И. М.; Volkova, I.
2017Трансдисциплінарна інтерпретація природи маркетингових дослідженьVolkova, І.; Волкова, И. М.
Отображение результатов 1 до 7 из 7

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет