DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >

Просмотр коллекции по группе - По автору Волкова, І. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:   
Сортировка: Упорядочнить: Вывести на страницу: Авторы:
Отображение результатов 1 до 14 из 14
Дата публикацииНазваниеАвтор(ы)
2006Деякі аспекти функціонування молочної промисловості Житомирської областіВолкова, І. М.; Волкова, И. М.; Volkova, I.
2012Ідентифікація сучасних проблем розвитку галузі скотарстваМикитюк, В. М.; Mykytyuk, V.; Волкова, І. М.; Volkova, I.
2013Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівВолкова, І. М.; Volkova, І.
2013Кон’юнктура та перспективи світових аграрних ринківВолкова, І. М.; Volkova, І.; Варченко, О. М.; Varchenko, O.; Данкевич, В. Є.; Dankevych, V.; Зінчук, Т. О.; Zinсhuk, T.; Куцмус, Н. М.; Kutsmus, N.; Михайлова, Л. І.; Mikhailovа, L.; Романчук, О. М.; Romanchuk, O.; Скидан, О. В.; Skydan, O.; Cтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Усюк, Т. В.; Usyuk, T.
2017Корпоративна соціальна відповідальність як базовий елемент формування маркетингової стратегії органічних підприємствСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Волкова, І. М.; Volkova, I.
2013Маркетингове дослідження переваг споживачів органічної продукціїВолкова, І. М.; Volkova, І.
2019Маркетинговий аудит діяльності кооперативних підприємствСтепаненко, Н. І.; Stepanenko, N.; Волкова, І. М.; Volkova, I.
2016Маркетингові аспекти функціонування ринку органічної продукціїВолкова, І. М.; Volkova, I.
2017Маркетингові дослідження в аграрному секторі економіки: онтологічний підхідВолкова, І. М.; Volkova, I.
2010Роль маркетингових досліджень у міжнародному агробізнесіЗіновчук, В. В.; Зиновчук, В. В.; Zinovchuk, V.; Волкова, І. М.; Волкова, И. М.; Volkova, I.
2012Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативівВолкова, І. М.; Volkova, І.
2012Теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку галузі скотарстваВолкова, І. М.; Volkova, I.; Микитюк, В. М.; Mykytyuk, V.
2011Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємствВолкова, І. М.; Volkova, І.
2018Формування маркетингових стратегій органічних підприємствВолкова, І. М.; Volkova, I.
Отображение результатов 1 до 14 из 14

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет