DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/10623

Название: Підвищення зносостійкості циліндропоршневої групи автотракторних дизелів
Другие названия: Increasing the wear resistance of the cylinder-piston group of tractor diesels
Авторы: Сюравчик, В. І.
Syuravchyk, V.
Ключевые слова: зносостійкість
wear resistance
циліндропоршнева група
cylinder-piston group
двигун
engine
покриття
coating
Дата публикации: 2020
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Сюравчик В. І. Підвищення зносостійкості циліндропоршневої групи автотракторних дизелів : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. машиновикористання та сервісу технологічних систем ; наук. кер. Міненко С. В. – Житомир, 2020. – 31 с.
Аннотация: За результатами проведених досліджень оптимізовано склад металевих плазмових покриттів по твердості і корезійній міцності. Розроблене покриття має склад 24...36% Fe + 24% Ni + 41...51% Cr, яке забезпечує поряд із твердістю достатню абразивно-корезійну міцність комбінованого покриття і дозволяє досягнути інтенсивність зношування меншу за гальванічне покриття хрому як при молекулярно-механічному, так і при абразивному зношуванні при неперевершенні рівня зносу гільзи циліндру. Експериментальними дослідженнями на машині тертя підтверджена правильність структурно-енергетичного підходу до оптимізації складу дисперсно-армованого покриття по термічних внутрішніх напругах, а дослідження у ДВЗ довели працездатність таких плазмових покриттів складу молібден - оксид алюмінію. Проведеними дослідженнями встановлено, що розроблена технологія дозволяє суттєво підвищити зносостійкість циліндропоршневої групи автотракторних двигунів і може бути рекомендована для застосування в ремонтні майстерні сільськогосподарських підприємств.
According to the results of the conducted researches the composition of metal plasma coatings on hardness and cohesive strength is optimized. The developed coating has a composition of 24 ... 36% Fe + 24% Ni + 41 ... 51% Cr, which provides, along with hardness, sufficient adhesive-cohesive strength of the combined coating and allows to achieve a wear intensity less than the galvanic coating of chromium as in the molecular mechanical and abrasive wear with not exceeding the level of wear of the cylinder liner. Experimental studies on the friction machine confirmed the correctness of the structural-energy approach to optimizing the composition of the disperse-reinforced coating by thermal internal stresses, and studies in the internal combustion engine proved the efficiency of such plasma coatings of molybdenum - alumina. Studies have shown that the developed technology can significantly increase the wear resistance of the cylinder-piston group of tractor engines and can be recommended for use in repair shops of agricultural enterprises.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10623
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Suravchyk_VI_KR_208_2020.pdf1,32 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет