DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12391

Название: Підвищення післяремонтної довговічності автотракторних двигунів
Другие названия: Increasing the post-repair durability of tractor engines
Авторы: Кот, І. Р.
Cоt, I.
Ключевые слова: знос
wear
олива
oil
трибоматеріал
tribomaterial
двигун внутрішнього згорання
internal combustion engine
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Кот І. Р. Підвищення післяремонтної довговічності автотракторних двигунів : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. машиновикористання та сервісу технологічних систем ; наук. кер. Міненко С. В. – Житомир, 2021. – 29 с.
Аннотация: В магістерській роботі встановлено, що довговічність та безвідмовність відремонтованих автотракторних двигунів закладається в період обкатки та підтримується в умовах експлуатації. Для збільшення післяремонтного напрацювання до відмови третьої групи складності ДВЗ, необхідно підвищити якість ремонту та обкатки та знизити інтенсивність зношування ресурсних деталей за рахунок використання раціональних трибоматеріалів. Обґрунтовано можливість скорочення періоду післяремонтної експлуатаційної обкатки ДВЗ, яка може бути скорочена до 20 мото-год замість нормативних 60…120 мото-год. Доведено, що напрацювання до першої ресурсної відмови може бути збільшено у два і більше разів за рахунок використання раціональних трибоматеріалів Wagner. Застосування трибоматеріалів Wagner виключають утворення задирів у ресурсних спряженнях. Випробування двигуна Д-240 на стенді КИ-5543 підтвердили результати лабораторних досліджень трибоматеріалів Wagner. Ефективність трибопрепарату Oil Package Wagner при стендових випробуваннях характеризується підвищенням нижченаведених основних показників: годинна витрата палива скоротилася на 15,5%; втрати потужності на механічне тертя зменшились на 5,2%; питома подача палива та питома індикаторна витрата палива скоротилися відповідно на 13,5 % та 12,8 %; індикаторний ККД збільшився на 15,2%.
In the master's thesis it is established that the durability and reliability of repaired tractor engines is laid in the period of running-in and maintained in operation. To increase the post-repair time to the failure of the third group of complexity of the internal combustion engine, it is necessary to improve the quality of repair and running-in and reduce the intensity of wear of resource parts through the use of rational tribomaterials. The possibility of reducing the period of post-repair operation of the internal combustion engine, which can be reduced to 20 moto-hours instead of the standard 60… 120 moto-hours, is substantiated. It is proved that the operating time before the first resource failure can be doubled or more due to the use of rational Wagner tribo materials. The use of Wagner tribomaterials eliminates the formation of burrs in resource conjugations. Tests of the Д-240 engine on the KИ-5543 stand confirmed the results of laboratory tests of Wagner tribomaterials. The efficiency of the Oil Package Wagner tribo preparation in bench tests is characterized by an increase in the following key indicators: hourly fuel consumption decreased by 15.5%; power losses due to mechanical friction decreased by 5.2%; specific fuel supply and specific indicator fuel consumption decreased by 13.5% and 12.8%, respectively; indicator efficiency increased by 15.2%.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12391
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cоt_ IR_KR_208_2021.pdf1,27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет