Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12549
|
Название: | Удосконалення технічного обслуговування і ремонту форсунок паливних систем Common Rail дизельних двигунів транспортних засобів |
Другие названия: | Improvement of maintenance and repair of injectors of fuel systems Common Rail of vehicle diesel engines |
Авторы: | Сокольчук, М. Л. Sokolchuk, M. |
Ключевые слова: | форсунка injector діагностика diagnostics методи methods дефект defect технічний стан technical condition паливна апаратура fuel equipment |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Сокольчук М. Л. Удосконалення технічного обслуговування і ремонту форсунок паливних систем Common Rail дизельних двигунів транспортних засобів : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. механіки та інженерії агроекосистем ; наук. кер. Цивенкова Н. М. – Житомир, 2021. – 41 с. |
Аннотация: | В роботі здійснено аналіз різних технологічних процесів відновлення та ремонту паливних форсунок систем Common Rail дизельних двигунів. Встановлено, що конструктивні параметри впливають на технологічні характеристики роботи форсунок та їх робочий ресурс. Створено математичну модель, яка описує процес подачі палива в дизельному двигуні. Проведено експериментальне дослідження залежності між технічними характеристиками форсунок на стадії відновлення, зношення та післяремонтного стану. Проведено аналіз адекватності математичної моделі за критерієм Фішера. Математична модель має високий рівень адекватності. The analysis of various technological processes of restoration and repair of fuel injectors of common rail systems of diesel engines is carried out in the work. It is established that the design parameters affect the technological characteristics of the injectors and their service life. A mathematical model describing the process of fuel supply in a diesel engine has been created. An experimental study of the relationship between the technical characteristics of the nozzles at the stage of restoration, wear and post-repair condition is presented. The analysis of the mathematical model adequacy according to Fisher's criterion is carried out. The mathematical model has a high level of adequacy. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12549 |
Располагается в коллекциях: | 208 – Агроінженерія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|