DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12805

Название: Підвищення зносостійкості гільз циліндрів бензинових двигунів
Другие названия: Improving the wear resistance of the cylinder liners of gasoline engines
Авторы: Новицький, О. Р.
Novitsky, O.
Ключевые слова: двигун
engine
гільза
sleeve
біметалізація
bimetallization
тертя
riction
зношування
wear
Дата публикации: 2022
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Новицький О. Р. Підвищення зносостійкості гільз циліндрів бензинових двигунів : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Савченко В. М. – Житомир, 2022. – 55 с.
Аннотация: В магістерській роботі на підставі проведених прискорених лабораторних випробувань гільз циліндрів на зносостійкість зроблено висновок, що біметалізація гільзи циліндра вставками міді дозволяє знизити інтенсивність зношування гільзи циліндра в мертвих точках в 3 рази, а в середній частині – в 4 рази порівняно з типовою гільзою. Результатами порівняльних стендових досліджень двигуна УМЗ-417 встановлено, що середнє зношування біметалізованих міддю гільз циліндрів менше в 3,4 рази порівняно з типовими. Використання біметалізованих гільз циліндрів дозволяє підвищити ефективну потужність на 4,8 %, зменшити годину та питому витрати пального відповідно на 4,8 % та 9,1 %, а також знизити вміст у відпрацьованих газах оксиду вуглецю на 10% та вуглеводнів на 8% в порівнянні з двигуном зі штатними гільзами. Результати порівняльних експлуатаційних досліджень автомобілів УАЗ-3303, укомплектованих двигуном з біметалізованими гільзами циліндрів показують, що знижується лінійне зношування робочої поверхні тертя гільз циліндрів у 2,7 рази; зменшується середня витрата палива на 4% і збільшується тиск газів у камері згоряння наприкінці такту стиснення на 6,5% порівняно з двигуном, укомплектованим штатними гільзами циліндрів.
In the master's thesis on the basis of accelerated laboratory tests of cylinder liners for wear resistance, it was concluded that bimetallization of the cylinder liner with copper inserts reduces the wear of the cylinder liner at dead points by 3 times and in the middle part by 4 times compared to copper. The results of comparative bench studies of the УМЗ-417 engine showed that the average wear of bimetallized copper cylinder liners is 3.4 times less than typical. The use of bimetallic cylinder liners can increase the effective power by 4.8%, reduce hourly and specific fuel consumption by 4.8% and 9.1%, respectively, as well as reduce the content of exhaust gases of carbon monoxide by 10% and hydrocarbons by 8% in compared with the engine with standard sleeves. The results of comparative operational studies of cars УАЗ -3303, equipped with an engine with bimetallic cylinder liners show that the linear wear of the working surface of the friction of the cylinder liners is reduced by 2.7 times; the average fuel consumption is reduced by 4% and the gas pressure in the combustion chamber at the end of the compression stroke is increased by 6.5% compared to the engine equipped with standard cylinder liners.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12805
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Novitsky_OR_KR_208_2022.pdf1,93 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет