DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
208 – Агроінженерія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/12956

Название: Підвищення зносотійкості плунжерних пар паливних насосів
Другие названия: Improving the wear resistance of plunger pairs of fuel pumps
Авторы: Літвінець, В. М.
Litvinets, V.
Ключевые слова: адсорбент
adsorbent
фільтр
filter
вода
water
паливо
fuel
плунжерна пара
plunger steam
Дата публикации: 2022
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Літвінець В. М. Підвищення зносотійкості плунжерних пар паливних насосів : кваліфікаційна робота : спец. 208 «Агроінженерія» / Поліський нац. ун-т, каф. агроінженерії та технічного сервісу ; наук. кер. Савченко В. М. – Житомир, 2022. – 41 с.
Аннотация: В магістерській роботі отримані результати показали, що полімерний адсорбент не впливає на показники якості дизельного палива, які регламентуються ДСТУ. На процес зневоднення палива у фільтрі-вологовідділювачі найбільший вплив має маса полімерного адсорбенту та температура палива. При збільшенні маси полімерного адсорбенту на 1 г збільшується кількість води, що утримується фільтром на 26...51 г, збільшення температури палива на 10°С призводить до збільшення кількості утримуваної фільтром води на 5...7 г. В роботі встановлено, що наявність 1% води в паливі посилює зношування плунжерних пар приблизно в 2,2 рази, що еквівалентно наявності абразиву в паливі в кількості близько 0,00002%. За їх спільної наявності – зношування посилюється приблизно 4,6 разу. У процесі експлуатаційних досліджень паливної системи трактора оснащеної фільтром-вологовідділювачем встановлено, що кількість води, накопичена у фільтрі грубого очищення палива, та фільтрі-вологовідділювачі за 375 мото-год, у середньому по групі з восьми тракторів склала 136,29 мл та 147 98 мл відповідно. У паливній системі без використання фільтра-вологовідділювача кількість накопиченої води у фільтрі тонкого очищення за 375 мото-год. становило в середньому 11,92 г, що на 86 % вище значень отриманих при використанні фільтра-вологовідділювача.
The results obtained in the master's thesis showed that the polymer adsorbent does not affect the quality of diesel fuel, which is regulated by DSTU. The mass of polymer adsorbent and fuel temperature have the greatest influence on the process of fuel dehydration in the filter-bicycle separator. When increasing the mass of the polymeric adsorbent by 1 g increases the amount of water retained by the filter by 26 ... 51 g, increasing the fuel temperature by 10 ° C leads to an increase in the amount of water retained by the filter by 5...7 g The paper found that the presence of 1% water in the fuel increases the wear of the plunger vapors by approximately 2.2 times, which is equivalent to the presence of abrasive in the fuel in the amount of about 0.00002%. In their joint presence - wear increases approximately 4.6 times. During operational studies of the tractor fuel system equipped with a filter-dehumidifier, it was found that the amount of water accumulated in the coarse filter and dehumidifier filters for 375 motor-hours, on average for a group of eight tractors was 136.29 ml and 147 98 ml in accordance. In a fuel system without the use of a filter-dehumidifier, the amount of accumulated water in the fine filter for 375 motor hours. was an average of 11.92 g, which is 86% higher than the values obtained using a filter-dehumidifier.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/12956
Располагается в коллекциях:208 – Агроінженерія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Litvinets_VM_KR_208_2022.pdf1,52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет