|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13432
|
Название: | Психологічне благополуччя сім’ї в уявленнях особистості юнацького віку |
Другие названия: | Psychological well-being of the family in the perceptions of the personality of youth |
Авторы: | Отрощенко, В. М. Otroshchenko, V. |
Ключевые слова: | психологічне благополуччя psychological well-being сімейне благополуччя family well-being особливості розвитку особистості юнацького віку в контексті з проблемою particularities of personality development of youth in the context of the problem чинники впливу на сімейне благополуччя у студентському віці factors of influence on family well-being in student age шляхи та засоби оптимізації сімейного благополуччя ways and means of optimizing family wellbeing |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Отрощенко В. М. Психологічне благополуччя сім’ї в уявленнях особистості юнацького віку : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Можаровська Т. В. – Житомир, 2022. – 95 с. |
Аннотация: | Мета доcлiдження полягає у теоретико-методичному аналізі психологічного благополуччя сім’ї в сучасних умовах, а також у емпіричному
вивченні основних психологічних чинників впливу на сімейне благополуччя
сім’ї.
Об'єкт доcлiдження: психологічне благополуччя сім’ї.
Предмет доcлiдження: пcихологiчнi чинники благополуччя сім’ї в
уявленнях особистості юнацького віку.
У першому розділі «Теоретичні засади уявлень про психологічне
благополуччя у юнацькому віці» означено зміст та сутність поняття «сімейне
благополуччя»у науковій літературі; окреслені чинники формування уявлень
про сімейне благополуччя у юнацькому віці; означені гендерні відмінності
уявлень про сімейне благополуччя у студентському віці.
У другому розділі «Емпіричне вивчення психологічних чинників впливу на
сімейне благополуччя у студентському віці» здійснено методологічний аналіз
проблеми дослідження сімейного благополуччя студента; окреслені та
процедура дослідження.
У третьому розділі «Результати дослідження психологічного благополуччя
сім’ї у студентському віці» проведено кількісний та якісний аналіз результатів
дослідження у групі юнок; зроблено кількісний та якісний аналіз результатів
дослідження у групі юнаків; проводився порівняльний аналіз відмінностей в
показниках сімейного благополуччя у групах юнаків та юнок; розроблено шляхи
формування сімейного благополуччя. За результатами роботи були зроблені висновки дослідження та вирішені
завдання дослідження, яке повністю не вичерпує вивчення проблеми
психологічного благополуччя сім’ї в сучасних умовах, а також у емпіричному
вивченні основних психологічних чинників впливу на сімейне благополуччя
сім’ї , проте, дає підстави для подальших розвідок із означеної теми. The master's thesis is laid out on 95 pages, it contains 3 chapters, 9 subsections,
sources in the list of references.
The purpose of the study is the theoretical and methodological analysis of the
psychological well-being of the family in modern conditions, as well as the empirical
study of the main psychological factors influencing the family well-being of the family.
Object of research: psychological well-being of the family as a scientific
phenomenon.
The subject of the study: psychological factors of family well-being in the
perceptions of the personality of youth.
In the first chapter «Theoretical foundations of ideas about psychological wellbeing in youth» the meaning and essence of the concept of «family well-being»
in the scientific literature is defined; the factors of formation of ideas about
family well-being in youth are outlined; gender differences in perceptions of family
well-being in student age are identified. In the second chapter, «Empirical study of psychological factors affecting family
well-being at student age», a methodological analysis of the problem of researching
student family well-being is carried out; and research procedure are outlined.In the
third chapter «Results of the study of the psychological well-being of the family at the
student age» a quantitative and qualitative analysis of the results of the study was
carried out in the group of young men; a quantitative and qualitative analysis of the
research results in the group of young men was made; a comparative analysis of
differences in indicators of family well-being in groups of young men and young
women was carried out; ways of forming family well-being have been developed.
Based on the results of the work, research conclusions were drawn and research
tasks were solved, which does not completely exhaust the study of the problem of the
psychological well-being of the family in modern conditions, as well as the empirical
study of the main psychological factors influencing the family well-being of the family, however, it gives grounds for further investigations from the specified topic. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/13432 |
Располагается в коллекциях: | 053 – Психологія
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|