DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
053 – Психологія >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13432

Название: Психологічне благополуччя сім’ї в уявленнях особистості юнацького віку
Другие названия: Psychological well-being of the family in the perceptions of the personality of youth
Авторы: Отрощенко, В. М.
Otroshchenko, V.
Ключевые слова: психологічне благополуччя
psychological well-being
сімейне благополуччя
family well-being
особливості розвитку особистості юнацького віку в контексті з проблемою
particularities of personality development of youth in the context of the problem
чинники впливу на сімейне благополуччя у студентському віці
factors of influence on family well-being in student age
шляхи та засоби оптимізації сімейного благополуччя
ways and means of optimizing family wellbeing
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Отрощенко В. М. Психологічне благополуччя сім’ї в уявленнях особистості юнацького віку : кваліфікаційна робота : спец. 053 «Психологія» / Поліський нац. ун-т, каф. психології ; наук. кер. Можаровська Т. В. – Житомир, 2022. – 95 с.
Аннотация: Мета доcлiдження полягає у теоретико-методичному аналізі психологічного благополуччя сім’ї в сучасних умовах, а також у емпіричному вивченні основних психологічних чинників впливу на сімейне благополуччя сім’ї. Об'єкт доcлiдження: психологічне благополуччя сім’ї. Предмет доcлiдження: пcихологiчнi чинники благополуччя сім’ї в уявленнях особистості юнацького віку. У першому розділі «Теоретичні засади уявлень про психологічне благополуччя у юнацькому віці» означено зміст та сутність поняття «сімейне благополуччя»у науковій літературі; окреслені чинники формування уявлень про сімейне благополуччя у юнацькому віці; означені гендерні відмінності уявлень про сімейне благополуччя у студентському віці. У другому розділі «Емпіричне вивчення психологічних чинників впливу на сімейне благополуччя у студентському віці» здійснено методологічний аналіз проблеми дослідження сімейного благополуччя студента; окреслені та процедура дослідження. У третьому розділі «Результати дослідження психологічного благополуччя сім’ї у студентському віці» проведено кількісний та якісний аналіз результатів дослідження у групі юнок; зроблено кількісний та якісний аналіз результатів дослідження у групі юнаків; проводився порівняльний аналіз відмінностей в показниках сімейного благополуччя у групах юнаків та юнок; розроблено шляхи формування сімейного благополуччя. За результатами роботи були зроблені висновки дослідження та вирішені завдання дослідження, яке повністю не вичерпує вивчення проблеми психологічного благополуччя сім’ї в сучасних умовах, а також у емпіричному вивченні основних психологічних чинників впливу на сімейне благополуччя сім’ї , проте, дає підстави для подальших розвідок із означеної теми.
The master's thesis is laid out on 95 pages, it contains 3 chapters, 9 subsections, sources in the list of references. The purpose of the study is the theoretical and methodological analysis of the psychological well-being of the family in modern conditions, as well as the empirical study of the main psychological factors influencing the family well-being of the family. Object of research: psychological well-being of the family as a scientific phenomenon. The subject of the study: psychological factors of family well-being in the perceptions of the personality of youth. In the first chapter «Theoretical foundations of ideas about psychological wellbeing in youth» the meaning and essence of the concept of «family well-being» in the scientific literature is defined; the factors of formation of ideas about family well-being in youth are outlined; gender differences in perceptions of family well-being in student age are identified. In the second chapter, «Empirical study of psychological factors affecting family well-being at student age», a methodological analysis of the problem of researching student family well-being is carried out; and research procedure are outlined.In the third chapter «Results of the study of the psychological well-being of the family at the student age» a quantitative and qualitative analysis of the results of the study was carried out in the group of young men; a quantitative and qualitative analysis of the research results in the group of young men was made; a comparative analysis of differences in indicators of family well-being in groups of young men and young women was carried out; ways of forming family well-being have been developed. Based on the results of the work, research conclusions were drawn and research tasks were solved, which does not completely exhaust the study of the problem of the psychological well-being of the family in modern conditions, as well as the empirical study of the main psychological factors influencing the family well-being of the family, however, it gives grounds for further investigations from the specified topic.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/13432
Располагается в коллекциях:053 – Психологія

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Otroshchenko_VM_KR_053_2023.pdf1,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет