DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13637

Название: Управління маркетинговою товарною політикою підприємства на зарубіжних ринках
Другие названия: Management of the company’s marketing product policy in foreign markets
Авторы: Семениста, В. В.
Semenysta, V.
Ключевые слова: маркетинг
marketing
товарна політика
product policy
зарубіжний ринок
foreign market
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Семениста В. В. Управління маркетинговою товарною політикою підприємства на зарубіжних ринках : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Паламарчук Т. М. – Житомир, 2023. – 41 с.
Аннотация: Дана робота присвячена дослідженню управління маркетинговою товарною політикою підприємства на зарубіжних ринках. В ній проаналізовані сучасні підходи до формування товарної політики на міжнародному ринку, розглянуті основні чинники, що впливають на її реалізацію. В роботі розглянуто основні стратегії маркетингової товарної політики, такі як стандартизація та адаптація товару, диверсифікація асортименту, розширення географії продажів, управління брендом, а також інші маркетингові інструменти, що застосовуються на зарубіжних ринках. У результаті дослідження було розроблено пропозиції щодо оптимізації маркетингової товарної політики підприємства на зарубіжних ринках, які допоможуть збільшити ефективність роботи підприємства та підвищити його конкурентоспроможність.
This work is devoted to the study of the management of the company’s marketing product policy in foreign markets. It analyzes modern approaches to the formation of commodity policy on the international market, considers the main factors affecting its implementation. The work examines the main strategies of marketing product policy, such as standardization and adaptation of goods, assortment diversification, expansion of sales geography, brand management, as well as other marketing tools used in foreign markets. As a result of the study, proposals were developed to optimize the company’s marketing product policy in foreign markets, which will help increase the efficiency of the company’s work and increase its competitiveness.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13637
Располагается в коллекциях:073 – Менеджмент, Міжнародний менеджмент

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Semenysta_VV_KR_073_2023.pdf1,6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет