|
Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13660
|
Название: | Державна інноваційна політика у сфері середньої освіти |
Другие названия: | State innovation policy in the field of Secondary Education |
Авторы: | Паламарчук, Т. М. Palamarchuk, T. |
Ключевые слова: | нова українська школа New Ukrainian School державна політика у сфері середньої освіти state policy in the field of secondary education забезпечення освітньої політики provision of educational policy регіональна політика у сфері загальної освіти regional policy in the field of general education реформування середньої освіти reform of secondary education |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Паламарчук Т. М. Державна інноваційна політика у сфері середньої освіти : кваліфікаційна робота : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Захаріна О. В. – Житомир, 2023. – 41 с. |
Аннотация: | Об’єктом вивчення є система ресурсного забезпечення державної політики у сфері загальної середньої освіти, механізми формування державної політики у сфері загальної середньої освіти, підтримка функціонування органів місцевого самоврядування, які вже реалізують державну політику у сфері загальної середньої освіти безпосередньо на місцях.
Предметом кваліфікаційної роботи є вивчення удосконалення механізмів публічного управління в галузі у сфері освіти на регіональному рівні та механізмів її якісного функціонування.
Метою роботи є дослідження сутності, основних принципів, положень та особливостей формування механізмів державної політики у сфері загальної середньої освіти та визначення шляхів її якісного ресурсного забезпечення на регіональному рівні як надважливої умови існування української держави, оскільки розвиток галузі освіти - це вирішальний фактор мобільності на місцевому (регіональному) рівні.
У першому розділі висвітлено законодавчу базу, основні напрямки та проблеми освітньої державної політики. У другому розділі кваліфікаційної роботи висвітлені ресурси, ефективні механізми, концепції та регіональні програми для удосконалення механізмів державної освітньої політики на регіональному рівні. У третьому розділі - дослідження ефективності системи механізмів державної освітньої політики у сфері загальної середньої освіти в навчальному закладі та розвиток емоційного інтелекту учасників навчально-виховного процесу.
За результатами роботи зроблено висновки та пропозиції. The object of study is the system of resource provision of state policy in the field of general secondary education, mechanisms for forming state policy in the field of general secondary education, and support for the functioning of local self-government bodies that already implement state policy in the field of general secondary education directly in the field.
The subject of the qualification work is the study of improving mechanisms of state policy in the field of general secondary education at the regional level and mechanisms for its quality functioning.
The purpose of the work is to investigate the essence, main principles, provisions, and peculiarities of forming mechanisms of state policy in the field of general secondary education and to determine ways of its quality resource provision at the regional level as an extremely important condition for the existence of the Ukrainian state, since the development of the education sector is a decisive factor for mobility at the local (regional) level.
The first chapter highlights the legislative framework, main directions, and problems of educational state policy. The second chapter of the qualification work covers resources, effective mechanisms, concepts, and regional programs for improving mechanisms of state educational policy at the regional level. The third chapter covers the effectiveness of the system of mechanisms of state educational policy in the field of general secondary education in an educational institution and the development of emotional intelligence of participants in the educational process.
The conclusions and proposals are made based on the results of the work. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13660 |
Располагается в коллекциях: | 281 – Публічне управління та адміністрування
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|