DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
126 – Інформаційні системи та технології >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14059

Название: Інформаційна система забезпечення роботи рекламного агентства
Другие названия: Information system for ensuring the work of an advertising agency
Авторы: Марченко, О. О.
Marchenko, O.
Ключевые слова: інформаційна система
information system
захист інформації
information protection
рекламне агентство
advertising agency
бази даних
databases
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Марченко О. О. Інформаційна система забезпечення роботи рекламного агентства : кваліфікаційна робота : спец. 126 «Інформаційні системи та технології» / Поліський нац. ун-т, каф. Комп'ютерних технологій і моделювання ; наук. кер. Ю. О. Дрейс - Житомир : Поліський нац. ун-т, 2023. - 42 с.
Аннотация: Дипломна робота присвячена розробці інформаційної системи забезпечення роботи рекламного агентства. Зважаючи на швидкий розвиток інформаційних технологій та широке використання глобальної мережі Інтернет особливої актуальності набуває потреба захисту інформації, що циркулює в інформаційній системі рекламного агентства та захисту процесів її обробки. Саме цим питанням приділена основна увага у роботі. Запропоновано концептуальну та об’єктно-орієнтовану модель програмного компоненту підсистеми захисту бази даних web-орієнтованої інформаційної системи рекламного агентства та шляхи її реалізації. Результати дослідження можуть бути використані у роботі рекламного агентства, що сприятиме зростанню ефективності його роботи, забезпеченню конфіденційності даних клієнтів, надійному захисту інформації, що циркулює в інформаційній системі рекламного агентства та захисту процесів її обробки, і, як наслідок, зростанню конкурентоспроможності агентства на ринку послуг.
The thesis is devoted to the development of an information system for ensuring the work of an advertising agency. Taking into account the rapid development of information technologies and the wide use of the global Internet, the need to protect information circulating in the information system of an advertising agency and to protect the processes of its processing becomes particularly relevant. These issues are the main focus of the work. A conceptual and object-oriented model of the software component of the database protection subsystem of the web-oriented information system of the advertising agency and ways of its implementation are proposed. The results of the research can be used in the work of the advertising agency, which will contribute to the growth of the efficiency of its work, ensuring the confidentiality of customer data, reliable protection of information circulating in the information system of the advertising agency and the protection of its processing processes, and, as a result, the growth of the agency's competitiveness in the service market .
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14059
Располагается в коллекциях:126 – Інформаційні системи та технології

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
MARCHENKO_OO_KR_126_2023.pdf1,23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет