DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
051 – Економіка >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14158

Название: Удосконалення управління товарним асортиментом ТОВ ТК «Полісся-Продукт» м. Житомир
Другие названия: Improvement of product range management LLC TK «Polissia-Product» Zhytomyr
Авторы: Мельнічук, В. С.
Melnichuk, V.
Ключевые слова: товарний асортимент
commodity assortment
класифікація асортименту
assortment classification
торговельне підприємство
trading enterprise
управління товарним асортиментом
product assortment management
Дата публикации: 2023
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Мельнічук В. С. Удосконалення управління товарним асортиментом ТОВ ТК «Полісся-Продукт» м. Житомир : кваліфікаційна робота : спец. 051 «Економіка» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Кільніцька О. С. – Житомир, 2023. – 36 с.
Аннотация: Уточнено сутність та види товарного асортименту як об’єкту управління, а також проблеми підвищення ефективності асортиментної політики підприємства. У роботі наведено класифікацію асортименту товарів та представлені основні напрями, принципи та фактори у сфері його формування. Визначено мету та основні положення стратегії розширення товарного асортименту. Здійснена оцінка оптового й роздрібного товарообороту в Україні за 2017–2021 рр. у розрізі продовольчих та непродовольчих товарів. Проведено аналіз господарської діяльності та портфелю продукції ТОВ ТК «Полісся-Продукт» за 2020–2022 рр. й особливості його асортиментної політики Встановлено, що управління асортиментом передбачає узгодження не тільки виробництва й реалізації, але й інноваційно-інвестиційних та маркетингових видів діяльності.
The essence and types of product range as an object of management, as well as problems of increasing the efficiency of the assortment policy of the enterprise, have been clarified. The purpose and main provisions of the strategy for expanding the product range are determined. The whole sale and retail turnover in Ukraine for 2017–2021 was estimated in the section of food and non-food products. The analysis of economic activity and product portfolio of Polissya-Product LLC for 2020–2022 and peculiarities of its assortment policy was carried out. It has been determined that assortment management involves coordination not only of production and sale, but also of innovation-investment and marketing activities.
URI: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14158
Располагается в коллекциях:051 – Економіка

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Melnichuk_VS_KR_E_2023.pdf876,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет