Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
242 – Туризм >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14274
|
Название: | Удосконалення якості послуг туристичного підприємства |
Другие названия: | Improving the quality of services of a tourist enterprise |
Авторы: | Семенець, В. О. Semenets, V. |
Ключевые слова: | якість quality туристична послуга tourist service удосконалення якості quality improvement системи обслуговування service systems |
Дата публикации: | 2023 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Семенець В. О. Удосконалення якості послуг туристичного підприємства : кваліфікаційна робота : спец. 242 «Туризм» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки, підприємництва та туризму ; наук. кер. Опалов О. А. – Житомир, 2023. – 38 с. |
Аннотация: | Кваліфікаційна робота присвячена удосконаленню якості послуг туристичного підприємства. Метою дослідження є визначення проблем, що впливають на якість послуг туристичного підприємства та розробка стратегій для їх усунення.
У роботі проведено аналіз поточного стану якості послуг туристичного підприємства шляхом вивчення літератури та проведення емпіричних досліджень, включаючи опитування клієнтів і співробітників. На основі результатів дослідження виявлено основні проблеми, що впливають на якість послуг туристичного підприємства. Для вирішення цих проблем розроблено низку рекомендацій та стратегій. The qualification work is devoted to the improvement of the quality of services of the tourist enterprise. The purpose of the study is to identify problems affecting the quality of services of a tourist enterprise and to develop strategies for their elimination.
The work analyzes the current state of the quality of services of a tourist enterprise by studying the literature and conducting empirical research, including surveys of customers and employees. Based on the results of the research, the main problems affecting the quality of services of the tourist enterprise were identified. A number of recommendations and strategies have been developed to solve these problems. |
URI: | http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/14274 |
Располагается в коллекциях: | 242 – Туризм
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|